خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرمایه‌گذاری در بورس فیروزآباد و تمامی جزئیات مربوط به آن

رپورتاژآگهی

جایگاه بورس در دنیای امروز با گذشته بسیار متفاوت است. شاید چند سال پیش اگر صحبتی از بورس و ‌‌‌سرمایه‌گذاری‌ می‌شد افراد کمتری از آن اطلاع داشتند یا تنها اسمی از بورس و سهام شنیده بودند؛ در حالی که امروز تقریبا هیچ خانواده‌‌ای نیست که اخبار بورس به گوشش نخورده باشد.  حالا سوال این جا است که چه چیزی باعث این تغییر و تحول در دید عموم مردم نسبت به بازار بورس شده است؟ آیا اصلا ‌‌‌سرمایه‌گذاری در بورس توجیه اقتصادی دارد؟ چطور باید وارد بازار بورس شد؟ و مهم‌تر از همه این که سود و زیان در این بازار به چه چیزی بستگی دارد؟ در ادامه به تمام این سوالات پاسخ‌ می‌دهیم و همین‌طور یاد‌ می‌گیریم که چگونه در بازار بورس فیروزآباد ‌‌‌سرمایه‌گذاری کنید!

فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصاد و بورس فیروزآباد

بازار بورس و اقتصاد رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. به بیان ساده‌تر رشد هر کدام از آن‌ها بر دیگری تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. بنابراین به جرات‌ می‌توان گفت نه تنها ‌‌‌سرمایه‌گذاری در بورس توجیه اقتصادی دارد بلکه این ‌‌‌سرمایه‌گذاری‌ می‌تواند تحول بزرگی در زندگی‌‌‌تان ایجاد کند. بورس علی‌رغم فراهم آوردن فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری برای افراد، همچنان در بعضی مناطق مهجور مانده است. یکی از این نمونه‌ها بازار بورس فیروزآباد است.

فیروزآباد در استان فارس واقع شده است و در چندین حوزه اقتصادی فعالیت دارد. این شهر از نظر صنایع دستی محصولات ارزنده‌‌ای از جمله گلیم، جاجیم و … دارد. ‌‌‌همین‌طور عده زیادی از مردم علاوه بر فعالیت در این بازار‌ها در زمینه تولید عرقیجات و ارده مشغول هستند؛ اما چیزی که این شهر را در ‌‌‌سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار‌ می‌دهد صنایع و تاسیسات آن است. فیروزآباد دو شهرک صنعتی فعال دارد که در آن‌ها کارخانه تولید رب، کارخانه سیمان و … وجود دارد. مهم‌ترین صنعت این شهر، کارخانه کربنات‌سدیم است که بزرگترین کارخانه خاورمیانه در این حوزه به حساب‌ می‌آید. ‌‌‌همین‌طور در بخش‌های مختلف شهرستان فیروزآباد چندین حلقه چاه گاز وجود دارد که از آن‌ها روزانه بالغ بر صد میلیون متر مکعب گاز استخراج‌ می‌شود.

این ویژگی‌ها، بازار بورس فیروزآباد را برای ‌‌‌سرمایه‌گذاری از سایر بخش‌های کشور متمایز‌ می‌کند. بنابراین دور از ذهن نیست که مردم تمایل بیشتری به ‌‌‌سرمایه‌گذاری در این بازار داشته باشند. این‌ها تنها یک دلیل برای شروع سرمایه‌گذاری در بورس فیروزآباد است. به طور کلی حمایت مردم از بازار بورس تا حدودی به آگاه شدن آن‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی و گسترش ارتباطات ربط پیدا‌ می‌کند. در واقع افزایش آگاهی در سطح جامعه به واسطه ارتباطات بیشتر، دانش آن‌ها را نسبت به ماهیت بورس افزایش داده است. موضوعاتی مانند نوسانات دیگر بازارهای ‌‌‌سرمایه‌گذاری مانند دلار و طلا نیز در این موضوع تاثیر زیادی داشته‌اند. در نهایت رشد سبد سهام عدالت، دید عموم را نسبت به بورس بهتر کرد. همه این موارد باعث شده تا نه فقط متقاضیان دریافت کد بورسی در فیروزآباد بلکه در تمام کشور به طور قابل توجهی افزایش یابد.

نحوه دریافت کد بورسی در فیروزآباد

بازار بورس و سهام، بازاری کاملا آنلاین است؛ یعنی تمام مراحل آن، از ثبت نام گرفته تا ‌‌‌خرید‌و‌فروش سهام در بستر اینترنت انجام‌ می‌شود. برای ورود به بازار بورس فیروزآباد باید قبل از هر چیزی کد بورسی دریافت کنید. اساس کد بورسی ثبت اطلاعات هویتی و مالی‌‌‌تان است. در این راستا سامانه‌‌ای به نام سجام وجود دارد که این اطلاعات را ثبت و در اختیار سازمان بورس و کارگزاری‌ها قرار‌ می‌دهد. کارگزاری‌ها به نوعی بستر اصلی ‌‌‌خرید‌و‌فروش سهام هستند؛ چرا که تنها از طریق کارگزاری‌ می‌توان در بازار بورس فعالیت کرد.

برای هر نوع فعالیتی در بورس نیاز به دریافت کد معاملاتی و دریافت کد بورسی در فیروزآباد دارید. برای دریافت این دو کد نیز انجام ثبت نام در سامانه سجام ضروری است. سامانه سجام بعد از دریافت اطلاعات، یک کد پیگیری‌ به شما‌ می‌دهد که در نهایت با ارائه این کد و احراز هویت‌ می‌توانید کد بورسی را دریافت کنید. برای ثبت نام در این سامانه‌ می‌توانید مستقیما از طریق سایت سجام یا ‌‌‌از طریق سایت آگاه اکسپرس اقدام و هر دو کد را هم‌زمان دریافت کنید. سامانه آگاه اکسپرس به کارگزاری آگاه تعلق دارد.

در این راستا کارگزاری آگاه خدمات زیادی ارائه‌ می‌دهد و فرآیند را برای متقاضیان تسهیل کرده است. انجام ثبت نام رایگان و هم‌زمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، ارائه سامانه معاملاتی آساتریدر برای خرید و فروش سهام، ارائه سامانه تخصصی سهام عدالت کارگزاری آگاه برای تمام مردم (فارغ از عضویت در آگاه)، نمونه این خدمات است.

آموزش بورس در فیروزآباد

در نهایت اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت فعالیت در بورس، ‌‌‌خرید‌و‌فروش سهام است. همان‌طور که گفته شد ‌‌‌سرمایه‌گذاری بورس‌ می‌تواند بسیار سودآور و البته زیان آور باشد! نکته مهمی که باعث‌ می‌شود ‌‌‌سرمایه‌گذاری در بورس مانند راه رفتن روی لبه تیغ پر ریسک به نظر برسد، نداشتن آگاهی کافی است. افراد زیادی بدون مطالعه وارد بازار بورس‌ می‌شوند که یا ضرر‌ می‌کنند یا نهایتا بدون سود از این بازار خارج‌ می‌شوند. عده‌‌ای هم در این میان هر بار از ‌‌‌خرید‌و‌فروش‌های خود حسابی سود‌ می‌برند. اگر واقعا‌ می‌خواهید وارد بازار بورس شوید و برای این کار برنامه‌ریزی کرده‌اید، تنها راه موفقیت داشتن دانش و آگاهی لازم است.

آموزش بورس در فیروزآباد به صورت جامع و تخصصی توسط کارگزاری آگاه ارائه‌ می‌شود. پکیج‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری که هر کدام حوزه خاصی از مبحث بورس را پوشش‌ می‌دهند. بورس کالا، تابلوخوانی، فیلترنویسی، مفاهیم تخصصی بورس و … همه از آموزش‌های این کارگزاری هستند. افراد بدون دانش در حوزه بورس، امکان سوء ‌استفاده را به دیگران‌ می‌دهند. با این وجود اگر‌ می‌خواهید در بورس فعالیت کنید و همچنان نمی‌خواهید از کلاس‌های آموزش بورس در فیروزآباد استفاده کنید، دو راه پیش رو دارید: راه اول استفاده از خدمات سبدگردانی کارگزاری آگاه و راه دوم سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری.

شرکت سبدگردان در ازای تزریق سرمایه از طرف متقاضی، ‌‌‌خرید ‌و‌ فروش سهام را طی قراردادی در دست‌ می‌گیرد و درصدی از سود را به عنوان کارمزد برمی‌دارد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز شرکت‌هایی هستند که نقدینگی را از سوی مردم جمع و در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نکات مهم را در زمینه بورس فیروزآباد با هم بررسی کردیم. با سرمایه‌گذاری در این بازار پرسود نه تنها دارایی‌های خود را افزایش می‌دهید، بلکه به رشد اقتصاد مولد شهر و کشور خود نیز کمک می‌کنید. کارگزاری آگاه با ارائه خدمات جامع و متنوع، امکان سرمایه‌گذاری را برای تمامی علاقه‌مندان فراهم کرده است و به آن‌ها کمک می‌کند با بهترین روش‌ها، مسیر موفقیت مالی خود را طی کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا