خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزارت کشور کروبی را ردصلاحیت کرد!

کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور در اقدامی عجیب مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی را که فاقد محکومیت قضایی است از عضویت در شورای مرکزی این حزب رد صلاحیت کرد.

حسین کروبی فرزند آقای کروبی درباره‌ی این خبر به انصاف نیوز گفت: کمیسیون ماده ۱۰ یک ماه پیش در نامه‌ای رسمی صلاحیت آقای کروبی که موسس و دبیرکل حزب بود را رد کرده است در حالی که هیچ حکم محکومیتی ندارد. قانون می‌گوید در صورتی که محکومیت امنیتی داشته باشد.

او همچنین گفت: صلاحیت خودم، اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب و نیز رحیم ابوالحسنی که عضو شورای مرکزی است را هم رد صلاحیت کرده‌اند؛ به این بهانه‌که محکومیت امنیتی دارید در حالی که محکومیت ما سیاسی است.

حسین کروبی در پاسخ به این که آیا در مورد این ردصلاحیت‌ها به دیوان عدالت اداری اعتراض خواهند کرد، گفت: خیر. آقای کروبی و من که به دیوان شکایت نخواهیم کرد. از تصمیم آقای گرامی مقدم و آقای ابوالحسنی خبر ندارم.

او درباره‌ی تصمیم حزب در این باره گفت: کمیسیون ماده ۱۰ گفته که طی سه ماه باید دبیرکل جدید انتخاب شود و همچنین اعضای علی البدل با اعضای ردصلاحیت شده جایگزین شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی سندسازی کردند تا خود وزارت کشور رد صلاحیت کنه! همینطور سند سازیز می کنند تا شورای نگهبان هم رد نکند! ته ماجرای استصواب همین است.

  2. از اصلاح طلبان می خواهیم بر روی هاشمی طبا عزیز و میر محمود موسوی بزرگوار و آقایان راغفر و لیلاز نیز به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حساب ویژه باز کنند

  3. ای اف بر شما!! برای خودشیرینی ، چه تملق ها و چاپلوسی هائی که نمی کنند!! مملکت را به لجن کشیده اید.

  4. اخر امرزیده رفتگان از این دولت فشل چه انتظاری دارید؟؟؟(از این ارکستر ناهماهنگ وفالش خوان )……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا