خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زن شلاق خورد، مرد اعدام می شود

باشگاه خبرنگاران صداوسیما گزارش داد: «حکم شلاق حدی یک زن متهم در گلپایگان اجرا شد».

به گزارش انصاف نیوز، این خبرگزاری نوشت:

حکم شلاق حدی زنی که چهار سال پیش به خاطر داشتن رابطه نامشروع با یک مرد و با مشارکت وی اقدام به قتل همسرش کرد، در ملا عام اجرا شد.

دادستان گلپایگان، در مورد جزئیات این حادثه گفت:

– در تاریخ شانزدهم تیرماه 1391 خانم س-ت با اعلام شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب گلپایگان اعلام مفقودیت شوهرش را مطرح کرد و تحقیقات اولیه ی قاضی پرونده و مامورین پلیس آگاهی، حاکی از وقوع جرم بود.

– پس از جمع آوری دلایل و تفهیم اتهام اولیه عنوان مخفی کردن شوهر، متهمه تحت قرار روانه ی زندان شد.

– سرانجام با ادامه ی تحقیقات، مشارالیه لب به اعتراف گشود و جنایت هولناک واقع شده را بر ملا و اعلام کرد با همکاری قاتل به نام ح-ف به لحاظ انگیزه شهوانی و رابطه نا مشروع، اقدام به قتل شوهرش نموده است.

– پس از اعتراف متهمه، در همان مراحل اولیه متهم دیگر دستگیر و به اتهام مباشرت در قتل عمد و رابطه ی نامشروع حدی، هر دوی آنان روانه ی زندان شدند و با صدور کیفر خواست و حکم قصاص برای آقای ح-ف به ارتکاب قتل عمدی و صد ضربه شلاق حدی به اتهام رابطه ی نامشروع و صدور حکم پانزده سال حبس برای متهمه به اتهام معاونت در قتل و صد ضربه شلاق حدی صادر شد که این احکام در دیوان عالی کشور تایید و با توجه به قطعیت حکم، هر دو در زندان به سر می برند.

– شلاق حدی زن متهمه با توجه به تصریح در حکم که باید در ملاء عام و در شهرستان محل وقوع جرم اجرا شود با تدابیر لازم اجرا شد.

بنا بر این گزارش، به دلیل تقاضای اولیای دم مبنی بر اجرای حکم اعدام مرد قاتل در شهرستان وقوع جرم، حکم اعدام وی نیز به زودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا