خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خیز مجدد محمد مخبر برای 1400

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره احتمال حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در انتخابات 1400 می‌گوید او دو سه ماهی فعالیت انتخاباتی خود را به تعویق انداخته بود اما جسته و گریخته فعالیت انتخاباتی را شروع کرده است.

وی در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: «محمد مخبر که یک سالی است خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند مجددا با اوج گیری بحث واکسن کرونای داخلی بر سر زبان‌ها افتاده است. مخبر دو سه ماهی بود که جلسات انتخاباتی خود را نیمه تعطیل کرده بود که با اوج گیری بحث واکسن کرونای داخلی که ستاد اجرایی در مکانی نزدیک به تهران اقدام به ساخت آن می‌کند، دوباره بر سر زبان ها افتاده است. مخبر با چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی دیدار داشته و به برخی از آنها برای فعالیت‌های انتخاباتی پیشنهادات ویژه داشته که جسته گریخته رد و یا قبول کرده‌اند.»

این منبع آگاه در ادامه گفت: «فعالیت پر تلاش ستاد اجرایی که دایره تحرک آن حداقل دو برابر بنیاد مستضعفان است نیز شائبه‌ی تحرکات انتخاباتی مخبر را تشدید می‌کند‌. واکسن کرونای داخلی در صورت آزمایش و اجرای موفق می‌تواند محمد مخبر را به عنوان نامزد نسبتا جدی انتخابات ریاست جمهوری آتی مطرح کند.»

وی همچنین گفت: «مخبر روابط بسیار خوبی با دو عامل تعیین کننده‌ی انتخابات ریاست جمهوری آتی دارد. گفته می‌شود بعد از حضور قالیباف در ستاد اجرایی و بازدید از فعالیت‌های این مجموعه و همچنین تعریف و تمجید غلو آمیز مخبر از او، شاید کابینه‌ی دولت سیزدهم ایران، ترکیب قالیباف – مخبر در جایگاه ریاست جمهور – معاون اول باشد.»

محمد مخبر از سال 1386 تا به امروز ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را در اختیار دارد و پیش از نیز، رییس هیئت مدیره بانک سینا و معاون بازرگانی حمل و نقل بنیاد مستضعفان بوده است.

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – محمد مخبر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا