خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش هما روستا به اسید پاشی

هما روستا اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان را زنگ خطری مهم برای جامعه توصیف کرد و از مجامع قانونی و نیروی انتظامی خواست به جای از دست دادن زمان، هر چه زودتر عاملان این جنایت را دادگاهی کنند.
به گزارش انصاف نیوز این هنرمند تئاتر و سینما در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تأسف فراوان از اسیدپاشی‌های اصفهان و این‌که این اقدام هم مانند کارهایی است که داعش انجام می‌دهد، ادامه داد: تصاویر دختران معصومی که قربانی این ماجرا شده‌اند، آنقدر مرا اذیت می‌کند که اصلا نمی‌توانم تحمل کنم. چطور عده‌ای دلشان می‌آید با این خودخواهی، زندگی این دختران جوان و خانواده‌های آن‌ها را فدا کنند؟!
کارگردان نمایش‌های «سانتاکروز» و «آنتیگونه در نیویورک» تاکید کرد: نمی‌توان افراد را با معیارهای ظاهری داوری کرد. کسانی که به صورت این دختر اسید پاشیده‌اند، هرگز نمی‌توانند دل آن‌ها را ببینند. شاید این دختران به بسیاری از انسان‌ها کمک کرده‌اند و هزاران کار خوب انجام داده باشند. ما حق نداریم براساس آنچه از ظاهر افراد می‌بینیم، آنها را داوری کنیم یا نسبت به آنها اقدامی انجام دهیم.
هما روستا افزود: چطور این افراد توانستند چنین جنایتی را در حق این دختران معصوم انجام دهند؟! مگر آن‌ها خدا هستند؟! وقتی چنین کاری را انجام می‌دهند، یعنی خود را در مقام خدایی می‌بینند، در حالی که خداوند هرگز با انسان‌ها چنین کاری نمی‌کند و آن‌ها را به بخشش و مهربانی فرا می‌خواند.
بازیگر نمایش‌های «باغ آلبالو» و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در پایان صحبتش خواستار اقدام سریع نیروی انتظامی شد و ادامه داد: مراجع قانونی باید زودتر این قضایا را پیگیری کنند، مجرمان را دستگیر و آن‌ها را دادگاهی کنند؛ تا دیگران بترسند و حساب کار دستشان بیاید. تا همین امروز هم خیلی زمان گذشته است. چگونه است که در مورد مسائل دیگر، خیلی زود مجرم را پیدا و دادگاهی می‌کنند اما چرا چنین فاجعه انسانی را تا این اندازه با تأخیر پیگیری می‌کنند؟!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا