خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی سپاه: دادن سرمایه کشور به گروه‌های مقاومت ادعای بچه‌گانه است

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رسانه‌های بیگانه مدعی می‌شدند که حاج قاسم سلیمانی سرمایه کشور را به گروه‌های مقاومت داده است که این نوع اظهارات و ادعاها بسیار بچه‌گانه است. این اظهارات را اتاق فکر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها طراحی می‌کردند چون می‌دیدند تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنها را حاج قاسم سلیمانی خنثی و امنیت پایدار را برای ایران اسلامی تامین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رادیو مقاومت، سردار رمضان شریف که صبح امروز در برنامه “سلام سردار” رادیو مقاومت سخن می‌گفت، اظهار کرد:یکی از دلایل محبوبیت سردار قاسم سلیمانی را که در جریان تشییع میلیونی پیکر ایشان هم شاهد بودیم،عمق پیوند و رابطه معنادار ایشان با مردم و ولایت و رفتار، منش، شجاعت و تلاش‌های شبانه‌روزی و ۴۰ ساله ایشان بود که مردم آن را به چشم خود دیدند.

وی در عین  حال گفت: رسانه‌های بیگانه بیشترین تخریب را علیه ایشان روا می‌داشتند و تلاش می‌کردند زحمات سردار سلیمانی را در ایجاد امنیت پایدار وارونه جلوه دهند و مدعی می‌شدند که حاج قاسم سلیمانی سرمایه کشور را به گروه‌های مقاومت داده است که این نوع اظهارات و ادعاها بسیار بچه‌گانه است. این اظهارات را اتاق فکر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها طراحی می‌کردند چون می‌دیدند تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنها را حاج قاسم سلیمانی خنثی و امنیت پایدار را برای ایران اسلامی تامین می‌کند.

سردار شریف ادامه داد: علقه و علاقه ایشان به مردم و تلاش برای پیشرفت کشور و همچنین تامین امنیت پایدار و تشویق‌ها و حمایت‌های خاص مقام معظم ولایت از ایشان، موفقیت‌های بسیاری را نصیب کشورمان و کشورهای اسلامی کرد.البته مقام معظم رهبری از همه خادمام مردم حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: ایشان خود را سرباز مکلف رهبری می‌دانست و مردم ایران مردم فهیمی هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و کسی که خدمت می‌کند را با کسی که تنها فیلم بازی می‌کند تمیز می‌دهند به ویژه اگر کسی که به ملت خدمت می‌کند این خدمت‌اش طولانی باشد. حاج قاسم از حدود ۱۹ سالگی تا روز شهادت‌اش که ۶۳ سال‌ داشت، برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و مردم هم متوجه شدند که این سردار عزیز جز سعادت ملت ایران و امت اسلامی چیز دیگری را نمی‌خواهد.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: حاج قاسم در بیان اندیشه‌هایی که آن را دنبال می‌کرد با شجاعت و بدون ترس ابراز عقیده می‌کرد و در راستای عمران و آبادانی و همچنین حفظ شرف و ملت ایران و در مرحله بعد، امت اسلامی تلاش داشت.

وی گفت: سردار قاسم سلیمانی از نبوغ و استعداد خاصی برخوردار بود و کسانی که الفبای نظامی‌گری را می‌شناسند به این امر مهم اعتراف می‌کنند. حتی آمریکایی‌ها به عنوان دشمن اصلی ما، در نهان و آشکارا به این نبوغ اعتراف کرده‌اند. فرماندهان ارتش روسیه نیز در گفت‌وگوهای رسانه‌ای، تدبیر و نبوغ نظامی حاج قاسم را ستوده‌اند.

وی با اشاره به شهدایی همچون همت، باکری، زین‌الدین و کاظمی اظهار کرد: جوانان ما بیشتر این عزیزان را در فیلم‌ها و گفته‌ها دیده‌اند و حاج قاسم سلیمانی یک نمونه عملی از نسل فرماندهان دفاع مقدس بود که جوانان ما رفتار و منش ایشان را در قبال مسائل مختلف به عینه دیدند. اخلاق و ولایت‌مداری و دوری از حواشی از ایشان یک شخصیت برجسته ساخته بود.

سردار شریف گفت: یکی از دلایل عصانیت آمریکایی‌ها از سردار حاج قاسم سلیمانی، اشراف اطلاعاتی و طراحی‌های عالی نظامی بود. مثلا وقتی در مقابل فرماندهانی از کشورهای ترکیه و سوریه استراتژی دشمن را تشریح می‌کرد همه آنها به اشراف حاج قاسم اعتراف می‌کردند؛ بنابراین گروه‌هایی مثل جبهه النصره و داعش به هیچ عنوان قابل قیاس با جبهه مقاومت نبود و نیستند. در این راستا زحمات فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق و نیروهای حزب‌الله، حشد شعبی و ارتش سوریه که با تمام توان از حیثیت اسلام دفاع کردند را ازج می‌نهیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم همان مدلی را که در دوران دفاع مقدس در بحث بسیج جوانان داشتیم در کشورهایی که مورد تعدی داعش قرار گرفته بودند اجرا کرد و موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. همچنین یک نیروی قدرتمندتر برای حال و آینده کشورهای اسلامی به یادگار گذاشت، بنابراین قطعا حاج قاسم برای آمریکایی‌ها کابوسی وحشتناک بود. خیلی از موفقیت‌های حاج قاسم به خاطر آشنایی با عمق استراتژیک‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و اطمینان خاطر از سمت ایشان بود. بنابراین در این راستا همه امکانات را به کار می‌گرفت و کاری به حواشی نداشت.

وی در خاطره‌ای گفت: چهار ماه قبل از شهادت‌شان جلسه‌ای با ایشان داشتم و قبل از این که من صحبتی بکنم ایشان به من گفت آقای رمضان‌شریف هر وقت شنیدید که می‌گویند قاسم سلیمانی می‌خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود آن را تکذیب کن. من حتی به این موضوعات هم فکر نمی‌کنم.

سردار شریف همچنین اظهار کرد: حاج قاسم همواره با من تماس می‌گرفت و می‌گفت چرا من را اینقدر در رسانه‌ها مطرح می‌کنید و حتی کار به جایی رسید که طی یک نامه رسمی به سردار جعفری فرمانده پیشین سپاه از ایشان خواست که رسانه‌ها به ایشان نپردازند، زیرا کارهایی که انجام می‌شود توسط هزاران رزمنده است که برای اعتلای اسلام و شرف و عزت مسلمین صورت می‌گیرد. حاج قاسم بعد از انجام کاری حتی نمی‌گفت ما انجام دادیم می‌گفت فلان لشکر یا فلان بخش انجام داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا