خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح فرماندار درباره ی لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین

سخنرانی امروز صادق زیبا کلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در آخرین دقیقه لغو شد.به گزارش خبرنگار مهر، صادق زیبا کلام قرار بود امروز دوشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین سخنرانی کند که در آخرین لحظه اعلام شد این سخنرانی لغو شده است.

سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین در گفتگو با مهر اظهارداشت: در پی مکاتبه دانشگاه آزاد اسلامی با فرمانداری برای دریافت مجوز ما نیز به صورت مکتوب آمادگی خود را برای تامین امنیت این سخنرانی به شورای شهر، نیروی انتظامی و مقامات قضایی اعلام کردیم.

وی افزود: از نظر ما هیچ مشکلی برای برگزاری این سخنرانی وجود نداشت ولی گویا هیئت نظارت دانشگاه آزاد اسلامی صلاح ندانسته اند این سخنرانی برگزار شود.

موسوی اظهارداشت: امسال در استان قزوین هیچ مورد سخنرانی در استان قزوین لغو نشده است و در این مورد نیز خود دعوت کنندگان در آخرین لحظه تصمیم به لغو آن گرفته اند.

صادق زیبا کلام امروز دوشنبه ساعت ۴ بعدازظهر قرار بود به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین پیرامون انتخابات اخیر آمریکا برای دانشجویان سخنرانی کند.

زیباکلام در این باره گفته است در میان راه با من تماس گرفتند و گفتند این سخنرانی به دستور دادستان لغو شده است.

وی افزود: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انتظار نداشتم در آخرین دقیقه این سخنرانی را لغو کنند.

گفته می شود دادستان قزوین برگزاری این سخنرانی را در شرایط کنونی مصلحت ندانسته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. (1- موسوی اظهارداشت: امسال در استان قزوین هیچ مورد سخنرانی در استان قزوین لغو نشده است و در این مورد نیز خود دعوت کنندگان در آخرین لحظه تصمیم به لغو آن گرفته اند. 2-زیباکلام در این باره گفته است در میان راه با من تماس گرفتند و گفتند این سخنرانی به دستور دادستان لغو شده است.) قسم حضرت عباس يا…!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا