خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احسان مازندرانی به داوری: از باتلاق احمدی‌نژاد بیرون بیا

«احسان مازندرانی»، مدیر مسوول روزنامه ی فرهیختگان، به اظهارات تلگرامی اخیر «عبدالرضا داوری»، یکی از لیدر هواداران «اسفندیار رحیم مشایی» و «محمود احمدی نژاد» پاسخی داده که در تلگرام منتشر شده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل پاسخ احسان مازندرانی، روزنامه نگار متهم بازداشتی که هنوز حکم قطعی درباره ی او صادر نشده، در پی می آید:

دوست گرامی جناب آقای عبدالرضا داوری

با سلام
شنیدم در کانال تلگرامی خود، فرموده بودید

«احسان مازندرانی دانشجویم در دانشکده خبر بود. دیروز که خبر محکومیتش را خواندم خود را سرزنش کردم که چرا نتوانستیم این جوانان را در مسیر انقلاب نگهداریم».

اینجانب از جنابعالی دو خاطره دارم که جهت یادآوری معروض می دارم.

یک: در تابستان 86 به دعوت دوستان مهربان خود آقایان جعفر بهداد، (خبرنگار سابق پارلمانی کیهان و مدیرعامل وقت ایرنا)، وحید یامین پور، روح الله احمدزاده کرمانی و علیرضا ذاکر اصفهانی در ترم تابستان به عنوان مدرس در دانشکده خبر مشغول شدید، در همان نخستین دقایق اولین جلسه ی درس آمار یک، نام بنده، صادق چناری، مهران فرجی و پریسا رهنما را خواندید و گفتید «شما اوباش اصلاح طلب دانشکده هستید و بیشتر از هشت به شما نمره نمی دهم، وقت خود را تلف نکنید». ما همگی در پایان آن ترم نمره هفت گرفتیم و هنگام اعتراض پیغام دادید اوراق امتحانی را دزد برده است. با وساطت برخی از دوستان خودتان، به هر کدام از ما ده نمره اضافه شد تا قائله ختم به خیر شود.

دو: اردیبهشت 92 پس از حضور آیت الله هاشمی در ساختمان وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، چهره ی سه عضو جریان انحرافی که به دیوار تکیه زده بودند و با بغض و حسرت نظاره گر شادی خبرنگارانی بودند که یکصدا فریاد می زدند: «هاشمی… هاشمی…»، برایم جالب بود: «عبدارضا داوری، بهمن شریف زاده و عباس امیری فر». هنوز هم فیلم آن لحظه را که با دوربین تلفن همراهم گرفته ام در آرشیو خود دارم که مشغول پاک کردن اشک خود با انگشت هستید.

در پایان ضمن اینکه با افتخار و علی رغم همه ی این مسایل خود را در مسیر انقلاب می دانم به شما پیشنهاد می کنم تا هر چه زودتر خود را از باتلاق احمدی نژاد نجات داده و به مسیر انقلاب و خط امام (ره) بازگردید.

زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست/ در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

به امید دیدار (البته بیرون از زندان اوین).

احسان مازندرانی / زندان اوین، اندرزگاه هفت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود بر شما جناب مازندرانى ، بسيار متين، مؤدبانه و منطقى مشت اين عضو جريان انحرافى را باز نموديد. مضافاً به اينكه اعلام دلبستگى به انقلاب توسط شما در واقع خارى بود در چشمان ناپاك منافق صفتانى كه اسماً همراه انقلاب و رسماً همكار دجّال اند !

  2. آقای داوری باید اول بره پرونده سیاه خودش در دوران مدیریت خبرگزاری ایرنا رو پاک کنه که از شدت مردم آزاری ها، تبعیض ها و […]، هنوز بعد از گذشت چند سال کارمندها و خبرنگارها از اون به بدی یاد می کنند. حالا مدعی قرار داشتن در مسیر انقلاب است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا