خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مذاکره و برجام هم «فتنه» بود!

امام جمعه شهرکرد گفت: فتنه مذاکره معجونی از حق و باطل و درست و نادرست است، افزود: عده‌ای را متاسفانه به انحراف فکری انداختند، فتنه برجام نیز همین بود چرا که آن نیز ترکیبی از حق و باطل است که افکاری بر جامعه حاکم شد.

به‌گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۲ دی‌ماه در پیام جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه فتنه همواره وجود دارد، اظهار کرد: فتنه عمدتا از شیطان و شیطنت‌ها نشات می‌گیرد، همواره در برابر فتنه بصیرت لازم است تا فتنه نتواند به جامعه ایمانی آسیب وارد کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه مذاکره معجونی از حق و باطل و درست و نادرست است، افزود: عده‌ای را متاسفانه به انحراف فکری انداختند، فتنه برجام نیز همین بود چرا که آن نیز ترکیبی از حق و باطل است که افکاری بر جامعه حاکم شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وقتی فتنه برجام با همه خسارت‌هایش امضا شد، عده‌ای به جشن و پایکوبی پرداختند و باید توجه داشت که یک امر خسارت‌بار با آن مسائل مختلف کار را به جایی رساند که عده‌ای از هموطنان دست به چنین اقدام‌هایی زدند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور نگاه خود را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زدند، گفت: البته عوامل داخلی نیز با شکستن نرخ طلا و ارز و امثال این‌ها به آن نگاه‌های نابجا و باطل کمک می‌کنند تا باورشان به امدادهای بیرونی مستحکم‌تر شود.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم اطرافمان چه می‌گذرد، مذاکره ما را به کجا می‌خواهد برساند؟ برجام از ما چه می‌خواهد؟ تحریم در پی چه هست و تحریم را با چه باید شکست؟

امام جمعه شهرکرد فتنه دیگر حال حاضر را تقابل قوا و اختلاف‌افکنی عنوان و تصریح کرد: در این فتنه تلاش بر این است که باور به درون و تولید داخلی به خودباختگی تبدیل بشود و دو جریان رو در رو در کشور القا کنند تا وحدت مورد نظر رهبر انقلاب شکل نگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نتیجه وحدت‌شکنی را عزمی برای تشکیل نشدن دولت مطلوب آینده و دولت جوانگرای مورد نظر رهبری دانست و بیان کرد: هرچه به انتخابات سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم باید منتظر فرافکنی‌های فکری و ذهنی بیشتری از این دست باشیم.

وی در پیام دوم به ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این شخص همه عمر خود را وقف جامعه و مردم کرده است، ویژگی‌های یک انسان مومن بر این مرد حاکم بود، مومن هرگز به طاغوت گرایش پیدا نمی‌کند، طواغیت را هرگز حاکم نمی‌داند و حکومت را از آن خدا، پیامبر و اولیاء خدا می‌داند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نگاه حاج قاسم به ولایت فقیه بود، افزود: این نگاه را با تمام وجود در زندگی‌اش حاکم کرد، همه هم و غم خویش را بر همین امر قرار داد و انقلاب اسلامی را با همین نگاه استحکام بخشید.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی انسانی مدبر، عاقل و بابرنامه بود، اضافه کرد: هرکجا تکلیف برای او اقتضا می‌کرد حاضر می‌شد، اصل و معنای تقوا هم همین است، متقیان را قرآن ستایش می‌کند و شهید سلیمانی یکی از کسانی بود که تقوا در او به‌معنای راستین شکل گرفته بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تا حد توان خود برای مردم خدمت کرد، گفت: جلب نگاه مردم و خدمت درست به آنان سبب می‌شود تا پرونده آدم در محضر پروردگار نورانی شود و این مکتب قاسم سلیمانی است، باید جامعه‌ای با افکار شهید سلیمانی پرورش یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در پیام سوم این هفته به ۱۷ دی‌ماه سالگرد  نقشه استعماری کشف حجاب اشاره و تصریح کرد: کشف حجاب نیز فتنه‌ای برای سست کردن بنیان جامعه‌های ایمانی و توحیدی بوده است، رضاشاه با جهالت تمام کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد، اما آن‌هایی که باید در برابر این فتنه ایستادند و البته ضایعاتی نیز در این میان به‌بار آمد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروزه دنیای غرب در حال منکوب کردن حجاب است، خاطرنشان کرد: زنان محجبه کرامت، عزت، عظمت دارند، اینکه دشمن می‌خواهد مسائلی مسموم را برایشان القاء کند، نباید بر آنان اثر داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حاج آقا نفرمودند آیا کرونا فتنه هست یا نه؟ واکسن کرونا چطور؟ در این شرایط خستگی مردم و دولت نمک پاشیدن پاشیدن بر این زخم دردناک و داستان سازی های اینچنینی مشکوک است و بعید می دانم بدون هدف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا