خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پمپئو رئیس‌جمهور بعدی آمریکاست؟!

به نوشته‌ی ایندیپندنت وزیر امور خارجه آمریکا جمعه در یک سری پیام‌های توییتری بیش از پیش این گمانه‌زنی را تقویت کرد که به ریاست جمهوری در ۲۰۲۴ چشم دارد. او گفت از زمان روی کار آمدنش به عنوان دیپلمات ارشد، آمریکا مملو از “افتخار” شده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در ابتدا گفت: ما اکنون به نسبت چهار سال پیش بسیار امن‌تر هستیم. ظرف روزهای آتی، قصد دارم درباره پیروزی‌های بزرگ، داستانهای شخصی و دیگر موارد صحبت کنم. فقط خودم، مایک.

او در ادامه به انتشار یک سری پست درباره این پرداخت که چطور وزارت خارجه آمریکا مملو از “افتخار” شده است. تصاویر همراه این توییت‌ها کم و بیش درباره خود مایک پامپئو بودند.

ناظران سیاسی تاکید دارند که مایک پامپئو با استفاده از حساب دولتی و رسمی خودش برای انتقال ارتباطاتی به سبک کمپین‌ها در حال نقض هنجارهاست.

“لیندی لی” که با کمپین جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا کار می‌کرد، پامپئو را به “استفاده از سمت و رسانه اجتماعی دولتی خود به منظور آغاز نرم کمپین ریاست جمهوری ۲۰۲۴” متهم کرد.

وزارت خارجه آمریکا در این رابطه اظهار نظر نکرده است. مایک پامپئو جزو مقام‌هایی است که مدتی طولانی در دولت ترامپ حضور داشتند و حتی پیش از انتشار این توییت‌ها هم گمانه‌زنی درباره حضور انتخاباتی او در ۲۰۲۴ وجود داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا