خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیاری: آیت‌الله مصباح معیار ولایتمداری بود

امیر سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی نوشت: آیت‌الله مصباح در تمام سال‌های انقلاب، محک و معیارِ ممتاز ولایتمداری و پایبندی به ولایت فقیه بودند و به مثابه رکن مستحکم و خلل ناپذیر تبعیت عارفانه و عاشقانه از امامین انقلاب به شمار می‌رفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ (حضرت امام علی علیه السلام)

فقدان حضرت آیت‌الله العظمی محمد تقی مصباح یزدی، استاد اخلاق و بزرگ‌مرد حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای سنگین برای اهل بصیرت و اندوهی بزرگ برای دلسوزان و دلبستگان انقلاب اسلامی ایران است.

آن فقیه مبرز و مفسر برجسته قرآن کریم، در تمام سال‌های انقلاب، محک و معیارِ ممتاز ولایتمداری و پایبندی به ولایت فقیه بودند و به مثابه رکن مستحکم و خلل ناپذیر تبعیت عارفانه و عاشقانه از امامین انقلاب به شمار می‌رفتند.

درگذشت آن یاور برجسته و استاد مسلم و ارزشمند حوزه‌های علمیه را به محضر مقام معظم رهبری، امت ولایتمدار و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم و مغفرت و رضوان الهی را برای ایشان استدعا دارم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نگارنده بیانیه کاش با تعابیر مدارج حوزوی آشنا بود و می دانست که ایت الله العظمی به مراجع تقلید دارای رساله عملیه اطلاق می شود و اطلاق ان به آقای مصباح مانند اطلاق ارتشبدبه جای سرلشگر، به خود ایشان است

  2. خدا بیامرزدش در بیانیه معروف قبل از انقلاب که به امضای مبارزان پشتیبان امام امضا شده بود امضای او هرگز دیده نشد و از امضا سر باز زد.
    اللهم اعوذبک من علم لاینفع . علم او اثری در اخلاق و معیشت مردم نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا