خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اخبار آمدنیوز برگرفته از اطلاعات نیروهای امنیتی خارجی بود»

یک نماینده‌ی مجلس گفت:  اخباری که روح‌الله زم در کانال آمدنیوز منتشر می‌کرد به هیچ‌وجه سنخیتی با کار خبرنگاری نداشته و او با این اقدامات آماتور که برگرفته از اطلاعات خاص نیروهای امنیتی فرانسه، آمریکا و صهیونیست‌ها بود سعی می‌کرد علیه جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام دهد و خبرنگاران حرفه‌ای به هیچ‌وجه چنین رفتار و قلمی ندارند.

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: عده‌ای متأسفانه به دنبال آن هستند که جای جلاد و شهید عوض شود و اینگونه رفتارها مسبوق به سابقه است.

وی افزود: عده‌ای همکاری نزدیکی با روح‌الله زم در ارسال اطلاعات خاص به او داشتند و وقتی مدیر کانال معاند آمدنیوز به جرم خیانت به کشور دستگیر و به اتهام فساد فی‌الارض اعدام شد عده‌ای در داخل کشور ناراحت شده و می‌بینند که دست‌شان کوتاه شده است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: به نظر می‌رسد عده‌ای که در برخی پست‌های کلیدی حضور دارند از دستگیری و اعدام زم ناراحت شده‌اند وضعیت مشخص است زیرا دوست خود را از دست داده‌اند.

رشیدی کوچی گفت: باید هرچه سریع‌تر اعترافات روح‌الله زم از طریق رسانه‌ها پخش شده و اعترافات او درباره عوامل داخلی و همراه او و دست‌های پشت‌پرده، ارتباطات و مراودات او منتشر کنند تا مردم بدانند که زم و خیانتکاران داخلی چه کسانی هستند.

وی افزود: نکته جالب توجه آن است که عده‌ای می‌گویند زم فقط یک خبرنگار بوده و جمهوری اسلامی با یک خبرنگار برخورد کرده است اما بهتر است بدانند که او چه خبرنگاری بوده که بعد از رئیس جمهور فرانسه دومین تیم قوی حفاظتی و امنیتی را برای او در نظر گرفته‌اند ضمن اینکه خدمات خاص اطلاعاتی هم به او از سوی سازمان‌های امنیتی فرانسه و آمریکا و اسرائیل به او داده می‌شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد:‌ خوش خدمتی زم به غربی‌ها و همچنین اطلاعات خاصی که او داشت باعث شده بود همه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و معاند جمهوری اسلامی پشت او قرار گرفته و به وی خدمات ارائه کنند.

رشیدی کوچی گفت: اخباری که روح‌الله زم در کانال آمدنیوز منتشر می‌کرد به هیچ‌وجه سنخیتی با کار خبرنگاری نداشته و او با این اقدامات آماتور که برگرفته از اطلاعات خاص نیروهای امنیتی فرانسه، آمریکا و صهیونیست‌ها بود سعی می‌کرد علیه جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام دهد و خبرنگاران حرفه‌ای به هیچ‌وجه چنین رفتار و قلمی ندارند.

وی افزود: در هیچ جای دنیا خبرنگاران آموزش اغتشاش، آشوب و ساخت بمب و موشک و کوکتل مولوتف را نمی‌دادند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اگر فیلم اعترافات روح‌الله زم که اکنون در اختیار سازمان اطلاعات سپاه است در رسانه‌ها منتشر شود مشخص خواهد شد که وی با چه کسانی مرتبط بوده و این اطلاعات را چگونه به دست می‌آورد که اگر این کار صورت بگیرد دیگر کسی نمی‌تواند جای جلاد و شهید را عوض کند. ضمن اینکه در آن صورت پدر روح‌الله زم هم مظلوم‌نمایی نخواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا