خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بولتون: هدف ترامپ ایجاد شکاف در حزب جمهوری‌خواه است

جان بولتون، مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت ملی، ترامپ را به تلاش برای ایجاد شکاف در حزب جمهوری‌خواه متهم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، جان بولتون، مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت ملی در صفحه توییترش نوشت: “واضح است که آخرین هدف دونالد ترامپ ایجاد شکاف در حزبش است. او با حمله به جمهوری‌خواهانی که بر حلقه دستش بوسه نمی‌زنند، آتش هیزم برای سوزاندن جنازه سیاسی خود را روشن کرده است.”

رئیس جمهور فعلی آمریکا دونالد ترامپ روزهای آخر خود را در دفترش می گذراند و به رهبری حزب خود حمله می کند. ترامپ همچنین در توییتر خبر از تظاهرات بزرگ در ششم ژانویه ساعت ۱۱:۰۰ در واشنگتن داد و قول داد تا مکان دقیق این تجمع را بعداً اعلام کند. گفتی است که این تاریخ به طور تصادفی انتخاب نشده است، در این روز کنگره ایالات متحده نتایج رای گیری کالج انتخاباتی را که جو بایدن نامزد دموکرات را به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است، تایید می کند.

تلاش اخیر ترامپ برای وتو قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه نظامی) این کشور برای سال ۲۰۲۱ با شکست مواجه شد و کنگره آمریکا روز جمعه برای اولین بار در طول دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ رای به لغو وتوی او داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا