خرید تور تابستان ایران بوم گردی

+ متهم: بورسیه های مشکل دار، ادعاست

رییس کمیسیون‌ آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فردا (یکشنبه) این کمیسیون در رابطه با بررسی وضعیت بورسیه دانشجویان گفت: ادعا است که حداکثر 200 نفر بورسیه‌شان مشکل دارد.
به گزارش انصاف نیوز، محمدمهدی زاهدی، یکی از دو وزیر علوم دولت احمدی نژاد که متهم است، امروز با ایسنا گفت‌وگویی کرده و گفته است: اکثریت دانشجویانی که بورسیه شده‌اند به ادعای مسوولین وزارت علوم مشکلی ندارند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیسیون آموزش در جلسه روز یکشنبه جاری خود با حضور مسوولان سابق (معاون دانشجویی و مدیرکل بورس سابق وزارت علوم) و همچنین مسوولین فعلی به بررسی این موضوع خواهد پرداخت.
این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه بدین منظور برگزار می‌شود تا وضعیت دانشجویان هر چه زودتر مشخص باشد و اگر قرار است بورسیه‌شان تبدیل شود و یا … این موضوع هرچه سریعتر رسیدگی شده باشد.
زاهدی در پایان یادآور شد: حداکثر ادعا هست که 200 نفر مشکل دارند البته تعدادی که در روز اول اعلام شد به گونه ای دیگر بود که پس از بررسی‌ها اصلاح شد و همین تعداد هم ادعا هست که مشکل دارند و ما در کمیسیون آموزش به همین منظور جلسه خواهیم داشت و موضوع را بررسی می‌کنیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا