خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با انواع مختلف درب های ضد سرقت آشنا شوید

رپورتاژآگهی درب ضد سرقت

هیچ فکر کرده‌اید که چرا مردم به خرید انواع درب ضد سرقت روی آورده‌اند؟! اگر بخواهید خانه‌ای بخرید، قطعاً امنیت آن را به شدت بررسی خواهید کرد؛ چراکه خانه‌ای محل آرامش آسایش می‌باشد که امن هم باشد و در راستای مبحث پراهمیت امنیت، بسیاری از مدیران، بصورت جداگانه برای آپارتمان‌های چند واحده‌ی خود نیز درب لابی گذاشته‌اند. اما شما برای ایمنی خانه‌تان چه می‌کنید؟ آیا تا کنون به گذاشتن درب ضدسرقت برای ورودی منزل خود اقدام کرده‌اید؟

استفاده از انواع درب ضد سرقت راهکار بسیار مناسبی برای ایمنی محل سکونت شما خواهد بود. ویژگی‌های منحصر به فرد درب ضد سرقت، آن را جایگزین بسیار خوبی برای درب‌های معمولی قدیمی کرده است. درواقع با خرید یک درب ضد سرقت، خانه‌تان تبدیل به گاو صندوقی می‌شود که با کلید هیچ سارقی باز نخواهد شد… آنهم در این شرایط اقتصادی طاقت فرسا که باید به شدت از اموال خود مواظبت کنید!

درب ضد سرقت چیست و به چه کار می‌آید؟

به درب‌های محکم و چند لایه‌‌ای که مانع ورود سارق و یا هرگونه تخریب و دستکاری می‌شود، درب ضد سـرقت گفته می‌شود. چنانچه درب ضد سرقت استاندارد باشد، نسبت به درب‌های معمولی سطح ایمنی بسیار بسیار بالاتری دارد و حتی از نرده‌های حفاظتی نیز امن‌تر هستند! این درب‌ها معمولا دو مدل قفل امنیتی متفاوت دارند و دارای اهرمی از داخل هستند که در را به لولا متصل می‌کند. بزرگ‌ترین فایده‌ی هر یک از انواع درب ضد سرقت، آرامش خاطری است که زمانی که در منزل تنها هستید و یا زمانی که به بیرون از منزل می‌روید، در وجودتان به وجود می‌آورد.

برجسته‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت

  • معمولاً برای ساخت درب‌های ضد سرقت، یک ورق فلزی مقاوم را در آن به کار می‌برند که از نفوذ افراد یا هرگونه تخریب جلوگیری خواهد کرد.
  • همانطور که گفته شد درب‌های ضد سرقت ساختاری گاو صندوقی دارند و با استفاده از قفل‌های گاو صندوقی از چندین نقطه به چهار چوب وصل می‌شوند. این ویژگی از مهم‌ترین شاخصه‌های امنیتی این نوع درب‌ها به شمار می‌رود.
  • درب‌های ضد سرقت عایق حرارت هستند و در ساخت آن‌ها از سنگ پشم نسوز استفاده می‌شود. البته فوندانسیون انواع درب ضد سـرقت به گونه‌ای است که در صورت بروز حادثه‌ی آتش سوزی ماموران آتش نشانی به راحتی به داخل راه یابند.
  • درب ضد سرقـت عایق صوتی نیز هست و به همین جهت آرامش و سکوت داخل خانه بهم نخواهد خورد.
  • معمولا برای جلوگیری از گرد غبار دور تا دور درب ضد سرقـت را یک نوار لاستیکی می‌کشند، که این کار مانع اتلاف انرژی سیستم‌های گرمایشی یا سرمایشی نیز می‌شود.
  • انواع درب‌های ضد سرقت قفلی 11 زبانه دارند که از چند جهت در را قفل می‌کنند، افزون بر این درب ضد سـرقت ضد آب است و تنوع بسیاری در طرح و مدل دارد.
  • وجود چشمی روی درب و یک زنگ اضافی از دیگر ویژگی‌های انواع درب ضد سرقت به شمار می‌رود.

انواع درب ضد سرقت را بشناسید!

به طور کلی درب‌های ضد سرقت از نظر زیبایی دارای تنوع و طرح‌های مختلفی هستند. لازم به ذکر است که درب‌های ضد سرقت بسته به کشور سازنده آن دسته بندی می‌شوند. در حال حاضر در بازار، درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی وجود دارد.

  1. درب ضد سرقت چینی: کالاهای چینی مدتهاست وارد بازار رقابت انواع محصولات در ایران شده است، ورود درب‌های ضد سرقت چینی در بازار ایران نیز موجب بهم خوردن تعادل بازار شده است. درب‌های چینی کیفیت بسیار پایینی دارند و به همین علت از سایر انواع درب ضد سرقت ارزان‌تر است. این نوع درب‌ها از نمونه‌های تولید داخلی نیز بسیار ضعیف‌تر است اما از نظر ظاهر و زیبایی مشکلی ندارد.
  2. درب ضد سرقت ترک: اجزای مختلف درب ضد سرقت ترک مثل لولا، قفل و جنس بدنه‌ی آن‌ها بسیار مستحکم و با کیفیت می‌باشد. با توجه به کیفیت بالای درب ضد سرقت ترک قیمت آن‌ها از سایر انواع درب ضد سرقت بیشتر است؛ اما این گرانی مانع محبوبیت درب‌های ترک در بازار نشده است.
  3. درب ضد سرقت ایرانی: درب‌های ضد سرقت ایرانی همتای درب ضد سرقت ترک است، بله! باور این موضوع کمی سخت است اما حقیقت دارد. تولید کنندگان داخلی توانسته‌اند درب‌های ضد سرقت را با کیفیتی همچون نمونه‌ی ترکیه‌ای آن ساخته و روانه بازار کنند.

برای خرید هر یک از انواع درب ضد سرقت باید به فروشگاهی رجوع کنید که نمونه‌ی اصل آن‌ها را به شما تحویل دهد؛ چراکه این درب‌ها به خودی خود از درب‌های معمولی گران‌تر هستند. با کمی جستجو و تفحص می‌توانید بهترین فروشگاه درب ضد سرقت را بیابید.

قیمت انواع درب ضد سرقت چقدر است؟

به طوری کلی قیمت درب ضد سرقت بسته به مدل و کشور سازنده‌ی آن دارد؛ اما با توجه به تجربه موجود در بازار، قیمت درب ضدسرقت ترک بین 550 دلار الی 1400 دلار است. قیمت درب ضدسرقت چینی بین 1 میلیون و 100 هزار تومان الی 2 میلیون و 500 هزار تومان بوده و قیمت درب‌های ساخت ایران بین 2 الی 6 میلیون تومان می‌باشد. البته که شما می‌توانید درب‌ ضدسرقت ترکی لوکس را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

روشن است که با یک آنالیز حدودی می‌توان به قیمت درب ضدسرقت ترک پی برد، اما با یک مدیریت ساده می‌توان هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. به طور مثال می‌توانید برای درب اتاق خواب‌ها از نمونه‌های چینی یا ایرانی استفاده کنید و برای درب لابی و ورودی منزل،  درب ضد سرقت ترک نصب کنید.

برای خرید درب ضد سرقت بهترین فروشگاه را انتخاب کنید!

برای خرید سراغ فروشگاهی بروید که در تنوع نظیر نداشته باشد و انواع درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی را در ویترین کاری خود موجود داشته باشد تا خریدار با دست باز ابه انتخاب بپردازد. از طرفی درب‌های ضد سرقت برای اتاق خواب با ورودی و درب ضد سرقت لابی، ساختار متفاوتی دارند و نمی‌توان درب اتاق خواب را به جای درب لابی نصب کرد!

بنابراین پیشنهادمان این است که فروشگاهی را انتخاب کنید که برای همه‌ی بخش‌های خانه‌تان درب مناسبی داشته باشد. اصل بودن محصولات و قیمت غیرمتعارف آن‌ها نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که یک فروشگاه باید داشته باشد. شما چنین فروشگاهی را می‌شناسید؟ آیا می‌دانستید یک فروشگاه معتبر با رعایت تمامی این نکات، اقدام به فروش اینترنتی درب ضد سرقت کرده است؟

دُرکو؛ انتخابی لوکس، باکیفیت والبتــــــــــــــــــــــه مقرون به صرفه!

فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی دُرکو (doorcoo.ir) با تجربه‌ی سال‌ها حضور در پروژه‌های موفق و به پشتوانه‌ی کارشناسان متخصص، اقدام به فروش اینترنتی درب ضدسرقت نموده‌ است. سابقه‌ی فعالیت گروه صنعتی دُرکو به سال 1343 برمی‌گردد و پس از سالها تلاش، از سال 1381 به فروش انواع درب ضدسرقت پرداخته‌اند. با گذشت زمان و اینترنتی شدن دنیای امروزی، گروه صنعتی دُرکو نیز وبسایتی برای فروش اینترنتی درب ضدسرقت راه اندازی کرده‌اند و از هر جای ایران که باشید می‌توانید با کمک مشاوران گروه درکو، دربی با کیفیت را به صورت اینترنتی خریداری کرده و در درب منزلتان تحویل بگیرید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا