خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظریف: غنی‌سازی ۲۰درصد کاملا بازگشت‌پذیر است

جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با اشاره به اجرای طرح  مجلس برای غنی‌سازی ۲۰ درصد در توییتی نوشت: تدابیر ما در صورت پایبندی همه به تعهداتشان، کاملا بازگشت‌پذیر است.

به‌گزارش انصاف نیوز و به نقل از وبسایت وزارت امور خارجه آقای ظریف در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«ما بر اساس مصوبه پارلمانمان، غنی‌سازی ۲۰ درصدی را از سر گرفتیم.

به نحو مقتضی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاع‌رسانی شده است.

اقدامات جبرانی ما در انطباق کامل با بند ۳۶ برجام است و بعد از سال‌ها عدم پایبندی چند عضو دیگر برجام اجرا شده است.

تدابیر ما در صورت پایبندی همه به تعهداتشان، کاملا بازگشت‌پذیر است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. غنی سازی 20 درصد که چیزی نیست.

    حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد. چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد.

    ( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند)

    به جای انتشار چنین اخباری به سوال زیر پاسخ دهید:

    اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی 50 تا 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود.
    از تمامی افراد اعم از دانشمندان و فیزیکدانان ( مخصوصا” افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند) و همچنین سیاستمداران و دولتمردان بخواهید که به میدان بیایند و به این سوال جواب دهند . مطمئن باشید که هیچکدام از انها نخواهند توانست به شما پاسخی مجاب کننده بدهند. ناتوانی انها در پاسخ به این سوال باعث افشای دروغ بودن چیزی به نام بمب اتمی می شود. انوقت در چنین فضایی ملتها می توانند به دنبال عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا