خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌ی معاون دفتر رئیس‌جمهور به قالیباف

علیرضا معزی، معاون دفتر رئیس‌جمهور در توییتی نوشت: در سامانه رفاه ایرانیان، با اتصال تمامی پایگاه‌های داده دولتی و تکمیل شناسنامه اقتصادی افراد، حمایت هوشمند از دهک‌های آسیب‌پذیر ارتقا یافته و سبدهای حمایتی دقیق‌تر اختصاص می‌یابد. با این سامانه، وضعیت تخصیص کمک به شهروندان را می‌توان دقیق و برخط جویا شد و نیازی به رفتارهای تبلیغاتی نیست.

گفتنی‌ست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس چند روز قبل در «نظارت میدانی» از منطقه ۱۲ تهران واریز یارانه ۱۲۰ هزار تومانی  را از خانواده‌ها پیگیری کرده بود. [لینک]

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«ماه گذشته با تحقق «فاز اول سامانه جامع تجارت» گام بلندی برای استقرار دولت الکترونیک برداشته شد؛ پنجره‌ای‌ متمرکز برای ارائه‌ خدمت به بخش خصوصی در تجارت مدرن. سامانه‌ای که با یکپارچه‌سازی داده‌ها و ارائه‌ بر خط آنها، شفافیت، نظارت و برنامه‌ریزی را به سطحی بی‌نظیر در تاریخ ایران ‌رساند.

سامانه‌ای که با تسهیل کسب و کار و حذف امضاهای طلایی با رانت خواهد جنگید و با چیرگی بر معضل تعدد آمار، احتمال قاچاق، احتکار و فساد در مبادی مختلف را به حداقل خواهد رساند.

امروز هم روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است. تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار، آنچنان که سزاوار است دیده نشوند.

در سامانه رفاه ایرانیان، با اتصال تمامی پایگاه‌های داده دولتی و تکمیل شناسنامه اقتصادی افراد، حمایت هوشمند از دهک‌های آسیب‌پذیر ارتقا یافته و سبدهای حمایتی دقیق‌تر اختصاص می‌یابد. با این سامانه، وضعیت تخصیص کمک به شهروندان را می‌توان دقیق و برخط جویا شد و نیازی به رفتارهای تبلیغاتی نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا