خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت یک تولیدکننده از سفر آذری‌جهرمی به سیستان‌وبلوچستان

سیتنا نوشت: مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده‌ی داخلی سیستم‌های مخابراتی می‌گوید: «به عنوان یک ایرانی اعلام می‌دارم که آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر پرتلاش و جهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدا قوت! بدانید که به خاطر سفر پربارتان به استان سیستان و بلوچستان، یک «ایران» به شما افتخار می‌کند و بدانید که ما تولیدکنندگان صنعت مخابرات این کشور هم در سال جهش تولید در کنار شما هستیم»

دکتر صمد صمدیانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان دانیال موج که تولیدکننده‌ی سیستم‌های داخلی CWDM و DWDM است، با ذکر خاطره‌ای از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر 10 روزه‌ی اخیر به استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: آقای مهندس آذری جهرمی به شما خدا قوت می‌گویم و بدانید که «ایران» به شما افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: یکشنبه هفتم دی ماه سال جاری حوالی ساعت 9 شب بود و بنده از جلسه‌ای به منزل بر می‌گشتم که در مسیر، آقای مهندس ترابیان مجری پرتلاش طرح ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بنده تماس گرفتند. تصور کردم که حتما ایشان در خواست راه‌اندازی سیستم‌های انتقال نوری برای سایت‌های استان‌های مختلف را دارند؛ چرا که این موضوع، مسبوق به سابقه از طرف ایشان و مجموعه‌ همکاران‌شان بوده است و حتی بعضا ایشان نیمه شب پیگیر امور مربوط به راه‌اندازی سایت‌های 3G و 4G در روستاها و شهرهای کم جمعیت (مرتبط با پروژه‌ی USO) بوده اند، لذا با این تصور تلفن را پاسخ دادم.

صمدیانی گفت: مهندس ترابیان فرمودند که آقای وزیر با شما کار دارند، تعجب کردم که ساعت 9 شب آقای وزیر می‌توانند چه کاری با بنده داشته باشند؟! لذا گفتم چشم من در خدمت آقای وزیر جوان و جهادی هستم. از اینجا مکالمه بنده با آقای وزیر پرتلاش آغاز شد و متوجه شدم که ایشان در آن ساعت شب در جلسه‌ی مدیریت پروژه‌ی راه اندازی شبکه‌ی ملی اطلاعات سایت‌های 3G و 4G برای روستاهای استان سیستان و بلوچستان هستند.

این عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران ادامه داد: در دلم  گفتم ای کاش همه‌ی ما، مسئولان و مدیران و وزیران مانند ایشان در اقدامی جهادی در راستای ارتقای سطح رفاه عمومی و محرومیت زدایی گام بر می داشتیم. در این افکار بودم که آقای وزیر فرمودند، آقای دکتر برای راه‌اندازی ارتباطات اینترنت شبکه‌ی ملی اطلاعات سایت‌های 3G و 4G نیاز به چند صد لینک تجهیزات WDM داریم. با کمال میل عنوان نمودم ما این تجهیزات را آماده داریم و مشکلی وجود ندارد.

عضو اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا، بنده پیگیر فعالیت‌های وزیر محترم از رسانه‌ها و صداوسیما بودم. متاسفانه به نظر بنده فعالیت‌های جهادی و ارزشمند وزیر محترم، بازتابی در شان فعالیت‌های ایشان در این 10 روز سفر به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نداشت؛ چرا که به نظر بنده باید فعالیت‌های ارزشی و جهادی مدیران ارشد کشور به صورت عمومی نمایش داده شود تا هم الگویی باشد برای سایر مدیران و هم خاری شود بر چشم دشمنان که مدعی هستند مدیران جمهوری اسلامی ایران فعالیت آنچنانی برای محرومیت زدایی از استان‌های محروم ندارند.

صمدیانی در پایان تاکید کرد: در انتها بار دیگر به عنوان یک ایرانی اعلام می‌دارم که آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر پرتلاش و جهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدا قوت. بدانید که به خاطر سفر پربارتان به استان سیستان و بلوچستان، یک «ایران» به شما افتخار می‌کند و بدانید که ما تولیدکنندگان صنعت مخابرات این کشور هم در سال جهش تولید در کنار شما هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. صرف نظر از میزان درستی یا نادرستی روایت، سبک نگارش متاسفانه تا حدود زیادی آغشته به غلو و مدح است که هم از رویه انصاف نیوز به دور است و هم برای آن وزیر «جوان و جهادی» بیش از آن که سود داشته باشد، ضرر دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا