خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا «سخنرانی احمدی‌نژاد در جیرفت به صلاح نیست»؟

فرماندار و رییس شورای تامین «جیرفت» به سایت محلی گفتارنو گفته است: از نظر ما به عنوان شورای تامین به صلاح نیست ایشان در این مقطع زمانی در این شهرستان حضور یابند.

به گزارش انصاف نیوز، «احمد امینی‌روش» در حالی این سخنان را مطرح کرده که هیچ دلیلی برای «صلاح» نبودن حضور احمدی نژاد در این شهرستان مطرح نکرده است.

در سالهای اخیر به ویژه در زمان دولت های احمدی نژاد، از برگزاری سخنرانی های بسیاری از اصلاح طلبان جلوگیری شده بود و آنها نیز مواضعی مشابه برای ممانعت می گفتند.

در حال حاضر نیز همچنان برخی از شخصیت های سیاسی اصلاح طلب امکان سخنرانی و حتی انتشار خبر و تصویرشان در رسانه ها نیست و یا به سختی ممکن است.

مصلحت سنجی های بی معیار مشخص، معمولا مهمترین دلیل جلوگیری از برگزاری سخنرانی های شخصیت های سیاسی بوده است.

فرماندار جیرفت نیز قبل از رسیدن محمود احمدی نژاد به این شهر برای سخنرانی، حضور او را مصلحت ندانسته ولی مشخص نیست که علت واقعی ممانع از سخنرانی او آیا جناحی است یا دلیل روشن و منطقی دارد.

به نظر می رسد که سیاست مخالفت با برگزاری سخنرانی احمدی نژاد عملی نیست و خواست حامیان دولت روحانی هم امکان برگزاری آزادتر برای دیگرانی است که معمولا برای آنها سخت گیری های غیرقانونی اعمال می شود؛ از جمله سیدمحمد خاتمی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. يكي از اشكالات اصلاحاتچي ها به سفرها و سخنراني هاي دكتر احمدي نژاد اينه كه چرا به احمدي نژاد (رييس جمهور سابق) اجازه فعاليت ميدين اما به س.م.خ (رييس جمهور اسبق) اجازه نمي دين!؟
    مغلطه موجود در اين سخنان اينجاست كه گويي محدوديت هاي موجود براي س.م.خ از آن جهت است كه ايشان رييس جمهور اسبق است و حالا كه رييس جمهور اسبق اجازه فعاليت هاي آزادانه ندارد پس رييس جمهور سابق نيز نبايد چنين اجازه اي داشته باشد
    اول اينكه آقاي س.م.خ از سال ٨٤ تا سال٨٨ آزادانه و با امكانات دولتي فعاليت داشته است و در انتخابات سال ٨٨ كانديداي رياست جمهوري شده بود و آزادانه به سفرهاي تبليغاتي انتخاباتي مي رفت (سفر معروفش به اصفهان رو كه يادتون نرفته!؟) و كسي هم باهاش كاري نداشت
    دوم اينكه محدوديت هاي ظاهري بوجود آمده براي ايشان بخاطر همراهي و همدلي شان با شورش ها و اعتراضات بعد از سال ٨٨ بوجود آمد نه به اين خاطر كه ايشان سابقا رييس جمهور اين كشور بوده است

  2. اي كاش احمدي نژاد در تمام سخنراني هاي آينده اش در مورد تخلفات مالي و قانوني اي كه در دوره ٨ ساله رياست جمهوريش اتفاق افتاده براي مردم مخاطبش بگويد تا همه بفهمند چرا بدون هيچ پرسش رسمي از ايشان، همچنان راست راست راه ميرود و سخنراني ميكند

  3. كجايي محمود
    اي محبوب ملت ايران و مستضعفان جهان…..
    كجايي اي يار و ياور مهدي صاحب زمان…….
    بيا كه ايران زمين چشم انتظار توست…….
    بيا كه ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا