خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد داریوش سجادی به اظهارات فائزه هاشمی

داریوش سجادی، بلاگر ایرانی مقیم آمریکا که در سال‌های اخیر از حامیان احمدی نژاد و منتقدان هاشمی رفسنجانی بوده است، در یادداشتی به نقد بخشی از مصاحبه‌ی فائزه هاشمی پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت آقای سجادی با عنوان «دختر کو ندارد نشان از پدر!؟» در اینستاگرام در پی می‌آید:

فائزه هاشمی در «مقام مقایسه» مشابهتی نزدیک با اشرف پهلوی دختر سرکش رضاشاه دارد.

زنی جسور و جاه طلب که مانند پدرش (رضاشاه) تا آن اندازه بی‌پروایی داشت تا برای تصاحب خواسته‌ها و ابراز امیال و نیل به خوشآیندهايش به همه پرنسیب‌های اخلاقی بی وقعی و همه مرزهای اخلاقی را لگدمال کند!

داریوش سجادی
داریوش سجادی

فائزه هاشمی نیز مانند اشرف آنقدر سفیدچشم هست که از جوانی و نحافت دانش سیاسی مدیریت انصاف نیوز در مصاحبه ضمیمه بهره برده و ضمن استقبال از رفتارهای خصمانه ترامپ علیه ایران و شیدایی بابت ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آن «هولشتیان افسار گریخته»، برخورد پلیس و دولت آمریکا با معترضین و شهرآشوبان و اشغالگران کنگره را شاخص دمکراسی و اسباب عبرت دولتمردان و حکومت در ایران معرفی کرده و از جمهوری اسلامی خواسته یاد بگیرند چگونه باید در مقابل شهرآشوبی‌ها و اعتراضات مردم خویشتن داری کرد!

نفرت انباشته فائزه هاشمی از وضعیت فعلی و نارفیقانه نظام با مناسبات شاهنشاهی مسبوق به سابقه خانوادگی اش تا آن اندازه غلیظ شده تا از سویی رفتار به زعم ایشان قابل قبول و نرم قوه قهریه حکومت آمریکا و مجوز اعتراض داشتن شهروند آمریکایی را معرف و موید دمکراسی آمریکائی تلقی و معرفی کند و متقابلاً بابت فقدان چنین تحملی در ایران نسبت به معترضین شهری حکومت را شماتت نماید.

هر چند شماتت مزبور نشان از شرارت شناخته شده فائزه مزبور دارد اما نهایت بی آزرمی است اگر صبیه مرحوم هاشمی رفسنجانی نفرمایند دلمویه ایشان برای دمکراسی و مدارای حکومت با معترضین کجا بود وقتی مردم اسلامشهر در سال ۷۱ مانند معترضین امروز در واشنگتن بابت وضعیت سخت اقتصادی به خیابان ریختند و با مدیریت «حاذقانه» مرحوم پدرشان سلاخی شده و به رگبار بسته شدند و با ابرام و مصلحت اندیشی آن مرحوم پلیس ایران از آن تاریخ به بعد و به دستور پدر مرحوم شان دست به ایجاد پلیس ضد شورش بابت برخورد با اعتراضات خیابانی شهروندان زد!؟
کاش بی آزرمی مرز داشت!

متن کامل | مصاحبه با فائزه هاشمی در سالگرد آیت الله

فیلم | مصاحبه با فائزه هاشمی در سالگرد آیت الله

توییت انصاف | واکنش‌ها به مصاحبه‌ی فائزه هاشمی

فیلم | گفت و گوی تفصیلی داریوش سجادی با انصاف نیوز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ۱_ادمی که صریح سخن می گوید قابل احترام مردان وزنان ایرا ن هستند. هرچند سخن او را قبول نداشته باشند
    ۲_نیروی انتظامی و… فرمانده دیگری دارند اگر جر…….ما که نداریم
    ۳_زنان ایران را هرگز باوزگان مبهم و ناشایست خطاب نکنید
    ۴- این اقا را نمی شناسم ولی ادمهای به نرخ روز ……….
    ۵_هاشمی چه خوب چه بد از موسسین انقلاب و یار و مورد وثوق امام بوده اند
    ۶_اگر ,اگر,شاید به سخنان هاشمی رفسنجانی گوش وعمل می کردیم ,وضعیت ما این نبود
    ۷_به مخالفین (هر چند سخنانشان را قبول ندارید ) نه به اندازه موافقین ,بلکه اندکی , اجازه سخن بدهید. زیران انان هم به اندازه موافقین در این مملکت حقی دارند

    7
    2
  2. ما که فهمیدیم چی گفت .یعنی الفاظ و صنایع ادبی کارکرد منطقی پیدا کرده و جای خالی استدلال را پر می کند . فائزه نگفت از ترور سردار سلیمانی خوش حال است .امار نظرسنجی نشان داد کسانی که در ایران با رای آوری ترامپ موافقند از امریکا بیشتر است دلیلش را هم فائزه گفت . اینکه قلمبه سلمبه حرف می زنی نشان قدرتت نیست برعکس از ترس پشت این کلمات قایم شدی

    8
    3
  3. ما که نفهمیدیم چی گفت .یعنی الفاظ و صنایع ادبی کارکرد منطقی پیدا کرده و جای خالی استدلال را پر می کند . فائزه نگفت از ترور سردار سلیمانی خوش حال است .امار نظرسنجی نشان داد کسانی که در ایران با رای آوری ترامپ موافقند از امریکا بیشتر است دلیلش را هم فائزه گفت . اینکه قلمبه سلمبه حرف می زنی نشان قدرتت نیست برعکس از ترس پشت این کلمات قایم شدی

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا