خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیر روزنامه جوان: حال 289 نماینده باید عکس مینو خالقی را ببینند!

مدیر مسوول روزنامه ی اصولگرای جوان در واکنشی تلگرامی به انتشار عکس بی حجاب مینو خالقی، ضمن تقبیح این رفتار، اما آن را نتیجه ی سخنان رییس جمهور در حمایت از او خواند و نوشت که «حال باید ۲۸۹ نماینده این عکسها را ببینند که با دیدن عکسها چاره ای جز رد اعتبار نامه ندارند».

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت عبدالله گنجی در پی می آید:

توزیع عکسهای خانمی که بعداز انتخابات اصفهان رد صلاحیت شده، در فضای مجازی بلاخره اتفاق افتاد. این کار از سوی هرکس باشد زشت و پیگرد قانونی آن باید انجام شود.

اما اعتراض دیروز و کنایه ی امروز روحانی (امروز زنان مجلس بعدی را با احتساب ایشان شمرد) در تحریک توزیع کنندگان بی تاثیر نمی تواند باشد.

اگر اصلاح طلبان و روحانی بر بررسی اعتبار نامه تاکید داشتند و نجابت و سکوت شورای نگهبان را نادیده گرفتند، حال باید ۲۸۹ نماینده این عکسها را ببینند که با دیدن عکسها چاره ای جز رد اعتبار نامه ندارند.

اگر به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشته می شد لااقل فقط رد صلاحیت اتفاق می افتاد و علت مسکوت می ماند. اما اکنون هم رد صلاحیت انجام می شود و هم با حیثیت فرد بازی شد.

نمایندگان هم مجبورند راه شورای نگهبان را بروند و چاره دیگری ندارند. لجبازی با مفسر قانون اساسی منجر به بازی باخت – باخت این خانم و مخالفان ردش شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصولگرایان!!!!اگر کار اینها باشد انسان نیستند.واقعاکه در کشور اسلامی آبروی مسلمان به این راحتی قربانی مطامع جناحی می شود. زباله اند

  2. خدا لعنتشون کنه، اولا آن عکسها بر فرض صحت در جایی است که فقط زنان بوده اند نه مرد نامحرم. ثانیاً اگر دلیل رد صلاحیتش این بوده شورای نگهبان می توانست اعلام کند نه اینکه عکسها را منتشر کنند، ثالثا اگر با عکسهای جعلی شورای نگهبان را گول زده اند که خالقی را رد صلاحیت کند، باید پاسخگو باشد.

  3. بی اخلاقی جریان طرد شده در انتخابات 92 و 94 بر هیچ انسان آزاده ای پوشیده نیست! برای مثال مگر یادتان نیست روزنامه اصولگرای سیاست روز، عکس دختر دکتر آقاجری در راه پله های دادگستری رو بجای دختران فراری منتشر کرد!!!!؟؟؟؟
    البته اینکه مدیر مسئول روزنامه جوان خود را به سفاهت زده و نمیداند ایستادگی در برابر ابطال آرای مینو خالقی، ایستادگی برای بقای جمهوریت نظام است هم جای تعجب ندارد!
    اگر این اتفاق بیفتد دیگر باید فاتحه همین صندوق شکسته انتخابات (به قول صادق زیبا کلام) را خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا