خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پروین: همه فوتبالی‌ها از حضور علی‌ کریمی در فدراسیون حمایت می‌کنند

علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به ثبت‌نام علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: همه ما فوتبالی‌ها از حضور علی‌ کریمی حمایت می‌کنیم. به شرطی که رئیس فدراسیون را انتخاب نکرده باشند ما امیدواریم یک فرد فوتبالی رئیس فدراسیون شود.

پروین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی ۹۴  اظهار کرد: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است چون تیم هنوز از حال و هوای فینال آسیا خارج نشده است. اگر می‌بینید تیم بعد از فینال مساوی می‌کند، همه به خاطر شکست در آن دیدار است. البته یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند چطور تیمش را آماده بازی استقلال کند که  بهترین عملکرد را داشته باشد. باید قبول کرد که استقلال هم خط حمله قدرتمندی دارد و روزهای خوبی را سپری می‌کند.

وی افزود: نمی‌دانم قرارداد بازیکنان چطور بسته می‌شود که به راحتی می‌توانند جدا بشوند. الان بشار رسن رفته و دست گل‌محمدی در پوست گردو باقی مانده است. باید به فکر این مساله باشند که بازیکنان به راحتی جدا نشوند. البته بازیکنان جایگزین هم خوب هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند. من مطمئن هستم کادر فنی پرسپولیس توانایی این را دارد در این شرایط بهترین بازی را از بازیکنان بگیرد و تیم از این وضعیت خارج بشود.

او در پاسخ به این سوال که پیشبینی‌اش از داربی چیست، گفت: نمی‌شود بازی را پیشبینی‌کرد اما امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد.

پروین تصریح کرد: برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آنقدر بازی را بزرگ کرده بودند که همه ایران فینال آسیا شده بود و بازیکنان هم در آن بازی در حد و اندازه خودشان نبودند.

وی در ادامه درباره حضور علی کریمی در انخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: همه ما فوتبالی‌ها از حضور علی‌ کریمی حمایت می‌کنیم. به شرطی که رئیس فدراسیون را انتخاب نکرده باشند ما امیدواریم یک فرد فوتبالی رئیس فدراسیون شود. یک زمانی آقای آتابای رئیس فدراسیون فوتبال شد و با توجه به اینکه کار مدیریت کم کرده بود، آقای دیدبان را کنار خود آورد و آقای دیدبان هم بیژن معتمدی را آورد او هم حشمت مهاجرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و آن موفقیت‌ها به دست آمد. می‌خواهم بگویم اگر علی کریمی انتخاب شود که ان‌شاالله اینطور است، می‌تواند موفق باشد. ما همه به دنبال این هستیم که جنس فوتبال در سر کار باشد. اگر جنس فوتبال بیاید، افراد کار بلد را کنار خود می‌آورد.

پروین ادامه داد: علی دایی هم باید وارد شود. او اعتبار فوتبال ایران است و حتی اگر دوست ندارد رئیس فدراسیون فوتبال شود باید در راس فوتبال ایران باشد. چرا نباید این فوتبالی‌ها باشند؟ مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند باید کنار فوتبال باشند. محمد دادگان هم باید بیاید. فوتبال باید در اختیار این افراد فوتبالی باشد.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا