خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پرونده گل گهر ؛ آیا جدول به نفع پرسپولیس تغییر خواهد کرد؟

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز درباره آخرین وضعیت پرونده گل گهر سیرجان و درخواست اعاده دادرسی این تیم صحبت کرده است.

حاشیه‌های پیرامون پرونده بازیکن گابنی گل گهر همچنان حتی بعد از حکم نهایی کمیته استیناف ادامه دارد. تیم سیرجانی بخاطر استفاده غیرقانونی از بازیکن آفریقایی تیم خود در ابتدای فصل با کسر امتیاز مواجه شد و نتایج بازی های این تیم برابر استقلال، سپاهان و پیکان همگی سه بر صفر به نفع این تیم‌ها اعلام گردید.

با توجه به وضعیت جدول و حساسیت پایان فصل اکنون هم پرسپولیسی‌ها و هم استقلالی‌ها به شدت از اهمیت این دو امتیاز با خبر هستند. دو امتیازی که اگر وجود نداشت، کار استقلال را برای قهرمانی بسیار سخت‌تر می‌شد.

اگرچه حگم کمیته انضباطی توسط استیناف تایید شده اما عزل عزیزی خادم از فدراسیون و روشن شدن دخالت مستقیم این نهاد در پرونده بازیکن گابنی گل گهر، امیدهای این تیم برای بازگرداندن امتیازاتش اندکی زیاد شده است.

در همین راستا به نقل از خبرگزاری فارس علیرضا صالحی رئیس کمیته استینفاف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده گل گهر اظهار داشت: باشگاه گل گهر درخواست اعاده دادرسی داده که من و سایر اعضای کمیته استیناف مشغول بررسی این درخواست هستیم. اگر لازم باشد جلسه رسیدگی برگزار خواهیم کرد. البته الزامی نیست که قطعا جلسه رسیدگی انجام شود. به هر حال هر تصمیمی کمیته استیناف بگیرد، ابلاغ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در آیین نامه هم می‌بینید الزامی برای حضور طرفین در جلسه وجود ندارد بلکه پروند‌ه‌ها بدون حضور طرفین رسیدگی خواهند شد و اگر لازم باشد از آنها هم برای حضور در جلسه دعوت می‌کنیم.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به در پیش بودن پنج هفته پایانی لیگ برتر تا چه زمانی روند رسیدگی به اعاده دادرسی باشگاه گل گهر طول خواهد کشید و درخواست برخی تیم‌ها برای مشخص شدن تکلیف پرونده گفت: قطعا تا قبل از پایان لیگ درمورد این پرونده تصمیم گیری خواهیم کرد اما زمان دقیق تعیین تکلیف پرونده مشخص نیست.

اگرچه تغییر جدول لیگ بعید به نظر می‌رسد، اما این صحبت‌های رئیس کمیته استیناف می‌تواند کورسوی امیدی را برای رقیب سنتی استقلال به منظور نزدیک تر کردن خودش به صدر جدول زنده کند. اتفاقی که اگر رخ دهد، هفته‌های پایانی لیگ را جذاب‎‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا