خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کوهن: ترامپ در حال دیوانه شدن است

مایکل کوهن، وکیل سابق  ترامپ در توئیتی گفت با مقامهای تحقیق کننده درباره رئیس‌جمهور آمریکا و خانواده‌اش همکاری می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ان.بی.سی نیوز، مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ در توئیتش نوشت:  از من تقاضا شد با چند آژانس دولت به منظور ارائه شهادت درباره جرایم ترامپ و خانواده ترامپ همکاری کنم و با آن موافقت کرده‌ام. او ادامه داد: من این کار را عمدتا به این خاطر می‌کنم که ترامپ و خانواده او تلاش کرده‌اند دموکراسی آمریکا را از بین ببرند و خوشبختانه شکست خوردند.

او همچنین در توییتی دیگر در واکنش به تعلیق حساب توییتری ترامپ نوشت: می‌دانم که ترامپ به همان اندازه که ما به اکسیژن برای تنفس نیاز داریم، به توییتر وابسته است. الان در حال دیوانه شدن است!

کوهن همچنین گفت: من یقین دارم که ترامپ اکنون در یک حالت روان پریشی است. من کاملا اطمینان دارم که هدف ترامپ کودتا برای به دست گرفتن قدرت مثل پوتین بود. ترامپ ترجیح می دهد کاخ سفید را بسوزاند اما  کلیدها را تحویل ندهد.

کوهن که سالها به عنوان وکیل و دستیار شخصی ترامپ کار کرده و در سال ۲۰۱۹ گذراندن مجازات سه سال حبس خود را از بابت جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره شروع کرد. او در ماه ژوئیه برای گذراندن بقیه مجازاتش و در پی نگرانی از اینکه شرایط ناایمن زندان او را در ریسک ابتلا به کروناویروس قرار دهد به حبس خانگی منتقل شد.

کوهن در سالهای اخیر به شکل چشمگیری علیه رئیس سابقش عمل کرده و یک کتاب نیز درباره دوران کارش برای ترامپ نوشته است.

سال ۲۰۱۹ یک قاضی فدرال آمریکا  بعد از اذعان بنیاد ترامپ به اینکه این رئیس جمهور آمریکا شخصا از اعتبارات این بنیاد برای کمک به کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ خود سوءاستفاده کرده به ترامپ دستور داد دو میلیون دلار غرامت بپردازد.

دادستان ناحیه منهتن نیز به تحقیقات کیفری علیه ترامپ و فعالیتهای تجاری‌اش ادامه می‌دهد. علاوه بر آن دو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی خواسته‌اند بعد از افشای گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا با برد رافنسپرگر درباره لغو نتایج انتخابات، یک تحقیقات کیفری درباره ترامپ باز کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا