خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یک اصلاح طلب به زدوبند «فانی» برای بقا در وزارت

دکتر عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات در یادداشتی تلگرامی با عنوان «لذت مقام» نوشت:

آقای فانی وزیر فعلی آموزش و پرورش را از سال ۵۶ می شناسم. ما دانش آموز بودیم و ایشان دانشجو. برای دانش آموزان جنوب شهر کلاس فوق‌العاده ریاضی گذاشته بودند و من هم شرکت می کردم. انصافا مسلط بودند. مذهبی بودند و سیاسی هم. برای ما الگو شده بودند و ما با افتخار در کلاس ایشان شرکت می کردیم. گذشت تا انقلاب پیروز شد و ایشان صاحب مقامی در منطقه ۱۶ آموزش و پرورش شدند. قاطعیت و اصرار بر مواضع ایشان معروف شده بود. روزی به دیدن ایشان رفتم و برخورد خشن ایشان را با پدر یک دانش آموز دیدم. بعد برای من توضیح دادند که در موضع حق نباید مماشات کرد.

چند سال به بعد به کردستان رفتند و مدیر کل آموزش و پرورش شدند و موضع شداد و غلاظ ایشان در برخورد با پاک سازی شدگان! مشهور شد. دیگر از ایشان خبری نداشتم تا اینکه در دولت اصلاحات معاون وزیر شدند و من در چند ملاقات اظهار ارادت شاگردی در محضر استاد نمودم. استاد همچنان از اصول دفاع می کردند. در دولت آقای روحانی وزیر شدند و من خوشحال که یک کارکشته آموزش پرورش وزیر شده اند.

مدتی گذشت سر و صدای اهالی آموزش و پرورش درآمد که آقای وزیر به شدت اهل مماشات شده اند.

حاشا و کلا! آقای فانی و مسامحه؟

تا اینکه این روزها بحث استیضاح ایشان و سپس پس گرفتن آن پیش آمد. خبرهایی از مجلس و استان ها می رسد که آقای فانی به هر خواسته استیضاح کنندگان تن می دهد تا وزیر بماند و وزیر مانده است!

استاد شرمنده ام! درسی که می دادید این نبود!

دو روز ماندن در مقام ارزش فدا کردن اصول و حقوق مردم را ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دست مريزاد انصاف، مدتها بود از دكتر رمضان زاده عزيز بيخبر بوديم، خدا رو شكر كه صحيح و سلامتند ! خطاب به ايشان عرض ميكنم :
    زمان به مردم نادان دهد زمام مراد / تو اهل دانش و فضلى همين گناهت بس !

  2. اقای رمضان زاده عزیز ظاهرا شما هنوز در نوستالژی ان دوران به سر میبرید گذشت انچه گذشت پدیده معجزه دوران پدیده غریبی نبود بقول یک ترانه بندری سیا سیاهای خومون غریبه نیا دداخلمون . ای بابا ای بابا ان پاکی ها….دریغ دریغ ودرد به موزه تاریخ سپرده شدند.

  3. درود بر دکتر رمضان زاده که مطلب را خوب ادا کرده اند. معلمان واقعا از آقای فانی دل خوشی ندارند در واقع از او متنفر هستند. مگر معلم بیچاره چه گناهی کرده است که بعد از 2 یا حتی 3 سال پاداش پایان خدمت او را با هزار اما و اگر می دهند. در این مدت پاداش دریافتی هم چندان به درد نمی خورد چرا که تورم این پول را بی ارزش کرده است. جناب فانی که همیشه کمبود بودجه دارند اما حداقل از این معلمانی که 30 سال با جان و دل به مردم خدمت کرده اند و جوانی خود را در راه تعلیم و تربیت صرف کرده اند عذرخواهی بکند. عذرخواهی که بودجه نمی خواهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا