خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوری‌زاد از خوشکوشک مدرک خواست

«محمد نوری‌زاد» نویسنده‌ی کیهان و برنامه‌ساز سابق صداوسیما که پس از انتخابات 88 با چرخش سیاسی محسوس و طرح ادعاهای معمولا بی سند، جنجالی شد، حالا ادعاهای مطرح شده در مصاحبه‌ی انصاف نیوز با «اکبر خوشکوشک» درباره‌ی خودش را رد می‌کند و می‌گوید که سازنده‌‌ی مستند «عصر عاشورا» نبوده است.

نوری‌زاد در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز، با طرح ادعای بی سند متقابلی ادعا کرد: اکبر خوشکوشک یک آدم‌کش است و کدام حرفش مستند است که این باشد؟! به ایشان بگویید که یک سند بیاورد که من در حال فیلم‌سازی آن مستند هستم!

+ اکبر خوشکوشک در مصاحبه‌ای در سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای [لینک]، درباره‌ی مستند «عصر عاشورا» که علیه «سید محمد خاتمی» ساخته شده است مدعی شد که شما سازنده‌ی این مستند بوده‌اید و اسم شما را آورد.

_ خب بگذارید اسم من را بیاورد.

+ شما این موضوع را تایید می‌کنید؟

_ من روحم هم خبر ندارد از این موضوع. من هیچ‌وقت در کنار هیچ شخصیت سیاسی قرار نگرفتم، هیچ‌وقت. اکبر خوشکوشک یک آدم‌کش است. کدام حرفش مستند است که این هم باشد. ایشان باید ثابت کند که من بودم. به ایشان بگویید که یک عکس بیاورد که من درحال فیلم‌سازی هستم، یک قراردادی بیاورد یا یک امکانی که من از قبل این فیلم‌سازی گرفته‌ام. من چرا باید بابت اینکه دیگران یک حرفی می‌زنند بدوم و بگویم که من نبوده‌ام؟

+ رسالت حرفه‌ای ما ایجاب می‌کرد که چون این حرف را در گفت‌وگو با ما زده‌، تماس بگیریم و از شما هم پیگیری کنیم تا اگر پاسخی به این ادعا دارید، آن‌را بگویید.

این موضوعی که ایشان مطرح کرده است، مطلقا دروغ محض است؛ این‌ها با دروغ زنده‌اند، حیاتشان به دروغ وابسته است. شما تکه‌ای از فیلمی که از ایشان بازجویی می‌کنند ببینید، اولش می‌گوید که من شیعه‌ام، بعد از آن وقتی می‌زنندش می‌گوید که من بهایی هستم، پدرم بهایی بوده، همان فیلم را ضمیمه‌ی آن خبر کنید، مشخص می‌شود که این‌ها چه کسانی هستند.

من اصلا در کنار هیچ شخصیت سیاسی قرار نگرفتم، البته از آقای خامنه‌ای بابت سفرهایی که به مکان‌های مختلف داشته، قبل از سال 88، فیلم ساخته‌ام و از تلویزیون هم پخش شده است. این را بارها هم گفته‌ام و نوشته‌ام. مثلا در نامه‌ی چهارمی که از داخل زندان منتشر کردم، نوشتم که آقا من این کارها را هم برای شما می‌کردم. ولی اینکه بخواهم در کنار شخصیتی سیاسی قرار بگیرم و مستند عصر عاشورا را بسازم، اصلا به این شکل نبوده است.

شما خاطرتان هست که عصر عاشورا کدام مستند بود؟

نه، اصلا؛ مستند عصر عاشورای چه سالی؟

مستندی که علیه آقای خاتمی ساخته شد و راجع به آن کارناوال در عصر عاشورا بود …

نه، نه، من ندیده‌ام ولی زمزمه‌اش را شنیده‌ام. ایشان باید هم این حرف‌ها را بزند. من به او حق می‌دهم. ایشان کارش همین است دیگر؛ حالا من بال بال بزنم بگویم که والله بالله من نبودم، ایشان ثابت کند که من بوده‌ام، یک سند بیاورد. اگر این‌ها شرف دارند، که من بعید می‌دانم، یک سند بیاورند که من با یک‌جایی قرارداد بستم، یک قولی، وعده‌ای، پولی گرفته‌ام؛ اصلا عکسی بیاورد که من دارم مستند عاشورا را می‌سازم. همین دیگر، بیش از این صلاح نمی‌دانم که صحبت کنم.

حسین صفار هرندی - محمد نوری زاد - قائم مقام مدیرمسوول کیهان و نویسنده کیهان در سالهای پیش

عکس: حسین صفارهرندی، سردبیر سابق کیهان و وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد، و محمد نوری زاد، نویسنده ی سابق آن روزنامه

گفت‌وگوی تفصیلی با اکبر خوشکوشک در سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای

پاسخ خوشکوشک به دهباشی و نوری‌زاد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف، اصلا فرض کنيم حق بدست شماست و نوري زاد عکس و عکس هائي دارد با صفار هرندي، شريعتمداري و…! خب ، حالا تغييرات عمده اي در تفکرات و انديشه هايش بوجود آمده، که صرفنظر از درستي يا نادرستي اين تغييرات، اما لااقل اين شهامت و اين جرأت را دارد که اين تغييرات را انکار نکند و با شهامت بگويد که تغيير کرده و افکار جديدش را هم با صداي بلند فرياد بزند! اما آنهائي که در خلوت يک جور و در جلوت جوري ديگر مي انديشند و مي گويند، که کارشان بسيار بدتر است. نوري زاد با تمام تغييراتش (حتي اگر تغييراتش را منفي و بد بدانيد) صد شرف دارد بر مدعيان دروغيني که کارشان فقط دروغ گفتن و دروغ گفتن و دروغ گفتن است، نان را به نرخ روز ميخورند و مشغول غارت و چپاول بيت المال هستند.

    16
    3
  2. حقیقتا رسالت خبری تونو به بدترین شکل ممکن و بسیار جانبدارانه انجام دادین. شما چطور نتیجه گیری کردین که ادعاهای نوریزاد بی اساسه. در آموزه های اسلامی “البینه علی المدعی” است. آقای خوشکوشک مدعی چیزی در مورد نوریزاد شده بعد نوریزاد باید اثبات کنه که اون ادعا غلطه. پاراگراف اول خبر کاملا بیانگر این غرض ورزی شماست.
    ضمنا اگه ممکنه در مورد رزومه انصاف نیوز و مدیران و موسس این سایت کمی اطلاعات بدین.
    و اینم بگم که بااین عکس چیزی رو نمیشه اثبات کرد. متاسفم واقعا

    10
    1
  3. نوری‌زاد از خوشکوشک مدرک خواست:انصاف عزیز صرف نظر ازبد یا خوب بودن اقای نوریزاد یا جناب خوشگوشت مگر مدرک خواستن در برابر ادعا کار نا پسند بحساب میاد مگر ما بعد از نزدیک به نیم قرن همچنان بایدبنشینیم وبه حرفهای بی مدرک وواهی جماعتی که مفت حرف نمیزنند اما حرف مفت فراوان میزنند گوش بدیم

    10
    2
  4. انصاف نیوز رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه مثل بقیه و تقریبا همه رسانه های داخلی حرفه ای نیست و متاسفانه در متن خبر یا مصاحبه یا نقل قول از دیگران دیدگاه خودش رو عنوان میکنه و این برای یک رسانه امتیازی به شدت منفی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا