خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیفر معصیت در حق مینو خالقی

«مسعود بزم آرا»، فعال دانشجویی در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز درباره ی انتشار عکس مینو خالقی [لینک]، نوشت:

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و تکلیف 290 منهای 1 نماینده ی منتخب مردم مشخص شده است.

فارغ از نتیجه ای که در این رقابت سیاسی رقم خورد، حواشی رخ داده درباره ی مینو خالقی نماینده برگزیده مردم اصفهان اتفاق تلخی بود که به این زودی ها از یاد و خاطرمان نخواهد رفت و چون لکه ننگی در تاریخ سیاسی این کشور نقش خواهد بست.

منظور نه بدعت شورای نگهبان در رد صلاحیت و ابطال غیر قانونی آرا ، که اقدام ضد ارزش و غیر اخلاقی مدعیان ارزشمداری و اصولگرایی در تجاوز به حریم خصوصی و افشای عکس های خانوادگی وی است.

در اینجاست که باید از این مقدس مآبان به اصطلاح ارزشی پرسید؛

قاعده و اصول کدام طریقت و شریعتی بر شما روا داشته است که برای رسیدن به مقصود و منظور خود، به راحتی چشم بر ارزش های انسانی و اخلاقی ببندید و آبروی مسلمانی را دستمایه بازی های کثیف سیاسی خود کنید.

مگر نخوانده اید این سخن امام صادق (ع) که فرمود “حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است” و مگر نشنیده اید که “گناه هتک حرمت به فرد مسلمان از گناه تخریب خانه خدا بیشتر است”؟

حسرت و شهوت کدامین پست و مقام زودگذر دنیوی شما را به وسوسه انداخت تا دین تان را به دنیای تان بفروشید و مرتکب چنین عمل زشت و زبونی شوید. مگر نص صریح قرآن کریم مورد مقبولتان نیست که دنیا را چون “متاع قلیل” دانسته و طالبان این کالای بی ارزش را به آتش دوزخ عقوبت داده است؟

آیا کرسی سبز موقت بهارستان این قدر در نزدتان ارج و قرب دارد که آن را به آتش جاودان دوزخ ترجیح می دهید و برای تصاحبش حاضر به انجام چنین اقدامات بی شرمانه ای می شوید، بی آنکه لحظه ای به عواقب این عمل تان بیندیشید؟

هرچند که اکنون دیر شده است و طبق وعده الهی کیفر معصیت کبیره ای که در حق یک بانوی مسلمان روا داشته اید را خواهید چشید، لکن بر حسب خیر خواهی و دلسوزی به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم تا دیر نشده در رویه ی غلط و ناصوابی که در پیش گرفته اید تجدید نظری حاصل کنید و “به حساب خود برسید پیش از آنکه مورد حسابرسی قرار بگیرید”.

اگر هم این پیشنهاد افاقه نکرد و همچنان در راهی که در آن قدم گذاشته اید راسخ و مصمم هستید و قصد اصلاح آن را ندارید، دست کم این سخن سیدالشهدا حسین (ع) را آویزه گوش خود کنید؛ “اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید” شاید که رستگار شوید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا