خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صمیمانه با محسن هاشمی

داریوش سجادی، بلاگر ایرانی مقیم آمریکا که در سال‌های اخیر از حامیان احمدی نژاد و منتقدان هاشمی رفسنجانی بوده است، در یادداشتی با عنوان «صمیمانه با محسن هاشمی» در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«جناب آقای محسن هاشمی

نامه سرگشاده جنابعالی به همشیره و انذار ایشان بابت استقبال شان از شدائد و تضییعات ناصواب دونالد ترامپ علیه ملت ایران هر چند ممدوح است لاکن خود نیز به «سنت مالوف خانواده هاشمی ها» همان راهی را رفته‌اید که ظاهرا در میان شمایان تبدیل به سنت شده و گریزی از این بدافزاری کلامی بر شما و خانواده هاشمی ها، متصور و متوقع نیست!

جناب آقای هاشمی

اینجانب در کنار بسیار کسانی دیگر منتقد عملکرد و سنت سیاسی و سلوک اجتماعی مرحوم پدرتان هستم و ایشان را بنیانگذار بدعت‌های ناصوابی در مسیر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی می‌دانم.

جناب آقای محسن هاشمی

انتقادات بنده و امثال بنده می‌تواند برخوردار از صحت یا عدم صحت باشد اما محل نزاع و موضوع مناقشه آن است که خانواده هاشمی تا چه زمانی مایلند برج عاج نشین باشند و کی قرار است از فراز آسمان پائین آمده و پای بر روی زمین گذاشته و مانند ما «عوام» زمینی شوند و زمینی زندگی کنند!؟

دست بردارید از این توهم خلدآشیانی و جنت مکانی خانوادگی!

این چه بدعت نامیمونی است که از زمان مرحوم پدرتان و توسط ایشان و سالوسان ایشان و اکنون نیز توسط خانواده ایشان تبدیل به «برند هاشمی ها» شده که هر کسی که به ابوی مرحوم شما و عملکرد شما منسوبان آن مرحوم انتقادی داشته یا اعتراضی کند بلافاصله به تندروی و رادیکالیسم و افراط‌گری و هزار بدسگالی دیگر متهم می‌شوند!؟

تا کی قرار است آن مرحوم و خانواده آن مرحوم شاخص معدلت و میزان معرفت و برخوردار از عصمت تلقی و معرفی شوند که هرآینه انتقاد از ایشان ذنب لایغفر محسوب شده و منتقدین با گرز افراطی‌گری منکوب شوند!؟

تا کی اصرار بر دوگانه قدیس سازی و ابلیس سازی از پدر مرحوم تان و منتقدین ایشان داشته و معظم‌له را اهورا و منتقدینش را اهریمن فهم و معرفی می‌کنید !؟

جناب آقای محسن هاشمی

مبنای اختلاف با مرحوم هاشمی بر سر تندروی یا کندروی یا میانه روی نبود و نیست.

دعوای ما با ایشان و وراث سیاسی و خانوادگی ایشان بر سر رهروی و کجروی و عدول از اصولی بود و هست که با مواضع خمینی و انقلاب خمینی پلاتفرم شده بود و هست.

جناب آقای محسن هاشمی

اطاله کلام نکنم، دعوای ما با شما «هاشمیان» انانیت، تفرعن و خویش کامی است که توسط ابوی بزرگوارتان استراکچر شد و توسط خانواده فکری، نسبی و سیاسی اش، فونداسیون، نماسازی و برند شد تا جایی که اینک کلمه «هاشمی رفسنجانی» در ترمینولوژی سیاسی ایران مبدل به لوگوی تبختر و خویش محوری و خودبرتربینی شده. امید به آنکه ما و شما بتوانیم کلامت، کتابت و عملکرد خود را در فیلترینگ تهذیب نفس، منزه و پالوده و مبرهن از ناصوابی و بدگمانی و بهتان سازی نماییم.

ارادتمند – داریوش سجادی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا جایی که یادم می آد، این بابا فقط از خواهش انتقاد کرده بود که شدائد نباید باعث بشه راضی به رنج و آسیب به ملت ات بشوی و آرزو کنی کسی مثل ترامپ چهار سال دیگه باقی بماند و به بهانه یا در قالب فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران، در واقع ملت ایران را تحت فشار قرار بدهد. خیلی متوجه تبختر نشدم! ضمن اینکه کل قضیه مگه چقدر اهمیت داره که ایشون از اون سر دنیا مطلب بنویسند، و شما هم منعکس بکنید. این خودش یه جور «برندینگ» محسوب نمیشه!؟ :-))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا