خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایوانکا ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت می‌کند؟!

به نوشته‌ی دیلی میل بر اساس اعلام یک منبع داخلی در کاخ سفید، ایوانکا ترامپ برنامه دارد تا به رغم نارضایتی پدرش در مراسم تحلیف جو بایدن در ۲۰ ژانویه شرکت با هدف نجات حرفه سیاسی بلندپروازانه شرکت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، این منبع اظهار کرد: ایوانکا نگران است که حرفه سیاسی امیدوارکننده‌اش در خطر قرار گرفته و هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا خود را نجات دهد.

با این حال دونالد ترامپ، پدر او و رئیس جمهور آمریکا، شدیدا به این تصمیم دخترش اعتراض کرده است. منبع مذکور گفت: “او گفت این یک توهین است که دخترش حتی بخواهد با شیادانی که در تلاش برای سرنگون کردنش هستند تعامل کند. او اضافه کرد که ترامپ گفت که خانواده‌اش باید کنار یکدیگر بایستند و جبهه‌ای متحد را تشکیل دهند.

او بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا به دخترش گفت که حضورش در مراسم تحلیف بایدن به قیمت از دست رفتن هزاران تن از حامیانش تمام خواهد شد و این بدترین تصمیمی است که او تا کنون توانسته بگیرد.

این منبع اظهار کرد: ایوانکا متقاعد شده که با شرکت در مراسم تحلیف بایدن “چهره‌ای خوب از خود نشان داده و حامیانی در آینده به دست می‌آورد”.

وی افزود: او گفت مجبور است از بلندپروازی‌های سیاسی خودش محافظت کند و نمی‌خواهد کل آن را با شرکت در کمپین ۲۰۲۴ پدرش که قرار است در همان روز آغاز شود خراب کند. او این کمپین را در اختیار پدرش و دونالد جونیور قرار داده است.

یک منبع دیگر در کاخ سفید این که او برنامه شرکت در مراسم تحلیف را داشته باشد رد کرده است.

به گفته منبع خبری، در حالی که تنشها در آخرین روزهای ریاست جمهوری ترامپ بالاست، فرزندان ترامپ و کارمندان آهسته و آرام و با احتیاط در رفت و آمد هستند.

او اظهار کرد: دونالد جونیور و ایوانکا با یکدیگر حرف زدند و این چیز جدیدی نیست فقط بحث آنها شدید شد.

این منبع اضافه می کند، ایوانکا به دنبال شرکت در مراسم تحلیف است زیرا “میخواهد صدای پدرش باشد و آنها این را به مردم بدهکار هستند.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا