خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت فرماندار مسجد سلیمان از خبرنگار برنا

«افشین خدری» خبرنگار برنا می‌گوید فرماندار مسجد سلیمان به خاطر طرح پرسش‌هایی از او شکایت کرده است و باید 29 دی‌ماه به دادگاه برود.

افشین خدری -خبرنگار خبرگزاری برنا در خوزستان-درباره‌ی ماجرای شکایت فرماندار مسجد سلیمان از او به انصاف نیوز گفت: «از فرماندار سوالاتی را پرسیدم اما متاسفانه ایشان به آن موضوعات واکنش نشان داد و شکایت کرد. در همه ی مطالب خود به سایت فرمانداری استناد کردم. به او گفتم طبق حرف‌های مقام معظم رهبری مسئولین باید عملکرد شفافی داشته باشند و شفاف هم پاسخ دهند. 

احضار خبرنگار برنا به پلیس امنیت

او ادامه داد: سوالاتی را پرسیدم مبنی بر اینکه آیا اعتبار شهرستان من در کمیته برنامه‌ریزی افزایش پیدا کرد؟ دلیل کاهش یا افزایش آن را اعلام کنید. درباره‌ی حضور خبرنگاران در جلسات از ایشان پرسیدم. اما  به جای پاسخ از بنده شکایت کردند و پلیس امنیت مرا احضار کرد و توضیحاتی را در آنجا  ارائه دادم. در حال حاضر هم 29 دی باید در شعبه اول بازپرسی مسجدسلیمان با مستندات حضور داشته باشم و  البته من مستنداتی ندارم و فقط سوال پرسیدم.  الان جرم من تشویش اذهان عمومی است.

خدری افزود: انجمن رسانه‌ای و مطبوعاتی استان و شهرستان به این مسئله واکنش نشان دادند، آقای شریعتی استاندار خوزستان هم دستور کتبی داده بود که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارد. خبرنگاران زیادی از من حمایت کردند البته از آنها خواهش کردم که جو ملتهب نشود. گویا آقای فرماندار به جز من از کسانی دیگر هم شکایت کرده است. اصحاب رسانه نسبت به دولت بدبین شده‌اند و گویا شکایتی هم از مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان و آقای خدادایان دبیر حزب حاما صورت گرفته است. امیدوار هستیم صدای ما به گوش مسئولین برسد. مسئولین بالا رتبه می‌گویند باید اصحاب رسانه تکریم شوند اما هرروز در دادسرا و پلیس امنیت هستیم. 

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا