خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401

پخش زنده لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته دوازدهم بوندسلیگا به مصاف هم خواهند رفت.

لایپزیش امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در ردبول آرنا میزبان لورکوزن است. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401

پخش زنده لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401

لایپزیش رده هشتمی و 16 امتیازی امروز میزبان لورکوزن رده پانزدهمی و 9 امتیازی است. لورکوزن امسال فصل خوبی را نمی‌گذراند و به هیچ وجه نتایج قابل قبولی کسب نکرده. آن‌ها حتی با ژابی آلونسو هم تغییر خاصی تجربه نکرده‌اند و در 5 بازی آخر خود، 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 برد کسب کرده‌اند.

لایپزیش اما که آن هم شروع بدی داشت، در 5 بازی آخر فرم بهتری گرفته و 4 برد و 1 تساوی ثبت کرده است و وضعیت بهتری یافته است.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 1 بار لورکوزن و 2 بار لایپزیش پیروز شده‌اند و 2 بازی به تساوی انجامیده است. در 12 تقابل دو تیم در سالیان اخیر نیز، 6 بار لایپزیش پیروز شده و تنها 2 بار لورکوزن! برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و لایپزیش 7 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا