خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای صدیقی! هنوز حساب‌تان صاف نشده است

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هنوز حساب‌تان صاف نشده است، آقای صدیقی» نوشت:

1- هر آدم مصلحت اندیشی که جناب حجت الاسلام کاظم صدیقی را به عذرخواهی و تصحیح اشتباهش در باره مرحوم آیت الله مصباح یزدی ترغیب یا وادار کرد،انشاالله ماجور باشد اما…

2- …اما تقلیل دادن اشتباهات آقای صدیقی به همین یک مورد، خودش اشتباه بزرگتر و جفا به دین و اعتقادات مردم است. چرا که جناب صدیقی در مواردی اظهاراتی دردناک تر از مورد اخیر هم بر زبان رانده است.

3- لابد آقای صدیقی ویدئویی را که از سخنانش موجود است و در مراسم دعای ندبه رباط کریم یک قصه ساختگی را نقل کرده به خاطر دارد.

او از رویای یک صاحبدل! حرف می زند(نقل به مضمون) که حضرت رسول(ص) در جمع بزرگی از مردم برای مقابله با محمدرضاپهلوی هماورد می‌طلبد و هیچکس پا پیش نمی گذارد جز امام خمینی(ره) که با او گلاویز می شود ، با شمشیری سر از تنش جدا می‌کند و امعاء و احشاء او را بیرون می کشد.

آقای صدیقی تاریخ این رویا را 30سال قبل از درگذشت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی عنوان می کند. آن مرجع معظم در سال 1340 رحلت کرده و 30 سال قبل از آن معادل سال 1310 است. یعنی محمدرضا پهلوی در آن زمان یک کودک 12 ساله بوده که احتمالا هنوز مرتکب جنایتی که مجازاتش گردن زدن( ولو در عالم رویا) باشد، نشده بوده است.

ویدئوی یادشده هنوز در بین مردم می چرخد. آنها که ضد امام و ضد روحانیتند به آن پوزخند می‌زنند و متدینین هم تاسف می خورند و قطعا گوینده آن حرفها را با دعای خیر بدرقه نمی کنند.

4- علاوه بر اینها منبرهای متعدد جناب صدیقی مشحون است از نقل کرامت هایی که همگی در عالم رویا و گاهی مکاشفه(طبق تخیل ایشان) اتفاق افتاده که قریب به اتفاق آنها بوی خرافه و متاسفانه طعم دروغ می دهد. نقل آنها از حوصله این نوشته خارج است.

به این ترتیب می توان گفت گرچه اعتذار اخیر او، کار مناسبی است اما حساب او را تسویه نمی کند. بیان بسیاری از حرفها توسط او، اعوجاجاتی در اذهان ایجاد کرده که اگر موجب گناه شود چه بسا جناب صدیقی در آنها شریک باشد.

5- اگر جای آقای صدیقی بودم، بجای عذرخواهی، توبه و استغفار می کردم و به کفاره این رفتار ناصواب، منبر را می‌بوسیدم و برای همیشه کنار می گذاشتم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا