خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پارتیشن ادارای راهکاری مناسب برای فضاسازی ادارات

رپورتاژآگهی

با افزایش تمرکز بر مدرن تر کردن محیط کار، پارتیشن های اداری، طراحی و دکوراسیون داخلی محل کارهای سنتی را کاملاً به دست گرفته اند. به طور پیوسته پارتیشن های اداری به بیشترین انتخاب برای فضای داخلی دفاتر تبدیل شده اند. دفتر کار از معدود مکان هایی است که بیشتر اوقات خود را در آن می گذرانیم. بنابراین شکل ظاهری، رنگ، دکوراسیون و موادی که در پارتیشن بندی آن مورد استفاده قرار می گیرد می تواند تحولی عظیم در روحیه و بهره وری کاری ما به وجود آورد. در سراسر جهان، بسیاری از شرکت ها بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت، از پارتیشن های نامناسب در فضای داخلی دفتر خود استفاده می کنند. توجه به این نکته مهم است که متراژ محل کار شما چقدر است؟ چه تعداد فضای خصوصی برای طراحی نیاز است؟ چه نوع پارتیشنی برای تقسیم بندی آن مناسب تر است؟ از آن جا که این روزها طیف گسترده ای از پارتیشن ها در اشکال، فرم ها و اندازه های مختلف موجود هستند، ابتدا باید شرایط مکانی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید. پارتیشن های اداری با تقسیم بندی فضا و با دادن هر شکل و طرحی که مد نظر شما باشد، به فضای اداری، نظم، جذابیت، خصوصی بودن و زیبایی را ارائه می دهند. این یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد یک فضای کاری منظم، خصوصی و پر جنب و جوش و جذاب است. با این کار، هر کارمند به راحتی می تواند فضای مخصوص به خود را داشته باشد و در آن احساس امنیت، آرامش و راحتی کند. داشتن فضای داخلی جذاب از بسیاری جهات به کسب و کارها کمک می کند، از بهره وری کارمندان گرفته تا تغییر دکوراسیون آسان و…. همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد.

سبک طراحی و نوع پارتیشن شیشه ای عاملی موثر در تفاوت قیمت آن

با توجه به اینکه چه نوع طراحی برای پارتیشن شیشه ای خود مد نظر داشته باشید، قیمت آن نیز می تواند متفاوت باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که پارتیشنی انتخاب کنید که با دکوراسیون محل مورد نظر همخوانی داشته باشد. منظور از سبک طراحی یک پارتیشن شیشه ای این است که می خواهید پارتیشن شما قاب دار باشد و یا فریملس (بدون قاب). به طور کلی واضح است که هزینه ساخت پارتیشن های شیشه ای که دارای قاب هستند، بیشتر از نوع فریملس آن است. زیرا ساخت قاب نیز خود هزینه هایی در بردارد. شاید برای شما این سوال مطرح شود که پارتیشن های شیشه ای فریملس از آن جا که قاب ندارند پس چگونه به یکدیگر متصل می شوند؟ در جواب این سوال باید گفت پارتیشن های شیشه ای بدون قاب با استفاده از سیلیکون یا نوارهای اتصال پیش ساخته به هم متصل می شوند. علاوه بر هزینه، برای پارتیشن های شیشه ای فریملس (بدون قاب) نیروی کار کمتری نیز مورد نیاز است.

مزایای انواع پارتیشن های شیشه ای فریملس و قاب دار

در پارتیشن های شیشه ای قاب دار از پنل های محکمی برای مقاومت آن ها استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای به طور کلی در قاب های چوبی و یا آلومینیومی قاب بندی می شوند. البته در بیشتر دفاتر و منازل از پروفیل آلومینیوم برای این کار استفاده می شود. درست است که هزینه این پارتیشن ها نسبت به فریملس بیشتر است، اما مزایای آن نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توان گفت پارتیشن های شیشه ای قاب دار در کاهش سر و صدا موثرتر هستند. همچنین، اگر برای پارتیشن خود از شیشه های شفاف استفاده می کنید و به ایجاد یک حریم خصوصی نیز نیاز دارید، وجود این فریم ها به شما این امکان را می دهد تا توسط آن ها بتوانید پرده هایی را برای ایجاد حریم خصوصی نصب کنید.

در پارتیشن های فریملس با توجه به اینکه محافظی برای نگهداری شیشه وجود ندارد، در ساخت آن ها باید از شیشه هایی با ضخامت بالا همچون شیشه های دو جداره استفاده کرد که مقاومت بیشتری داشته باشد. اما برای پارتیشن های شیشه ای قاب دار در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد می توان از شیشه های تک جداره استفاده کرد. زیرا فضای اطراف شیشه با آلومینیوم و یا شیشه به اندازه کافی مقاوم خواهد بود. شیشه های مات و یا طرح دار زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که شما بخواهید پارتیشن شما حالت خصوصی پیدا کند.

ویژگی های منحصر به فرد نصب شیشه بالکن برای تراس منزل

شیشه بالکن که امروزه به عنوان یک راه حل تخصصی برای افزایش ارزش ملک و زیباسازی آن مورد استفاده قرار می گیرد، به طور خاص دارای مزایای بی نظیری است که موجب می شود طرفداران آن هر روز افزایش یابند. این اتاقک های شیشه ای می توانند کاملا مطابق با نیاز شما سفارشی سازی شوند. بنابراین مجبور نیستید تنها از میان گزینه های موجود یکی را انتخاب کنید. عملکرد و کاربرد خوب ارائه شده توسط این اتاق های شیشه ای نتیجه استفاده از مواد و مصالح مرغوب و بسیار با کیفیت است. شیشه بالکن مزایایی دارد که موجب برتری آن نسبت به سایر موارد مشابه شده است. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبود یافتن بازده گرمایی از طریق صفحات شیشه ای پر از آرگون و مقاوم
  • مقاومت و ماندگاری بسیار زیاد از طریق به کار بردن شیشه های چند لایه و حرارت دیده لمینت و سکوریت
  • کنترل نور خورشید ورودی توسط شیشه باعث می شود که دمای فضای داخلی بالکن در تابستان ها خیلی گرم و در زمستان ها خیلی سرد نباشد. به عبارتی شیشه بالکن تنظیم کننده دمای فضای درونی است.
  • شیشه بالکن در انواع شیشه های شفاف و مات برای کنترل حریم خصوصی موجود است. همچنین می توان آن را با پرده های داخلی پانل ها که می تواند به صورت دستی یا از راه دور کنترل شود یکپارچه کنید.
  • نصب، استفاده، نگهداری و تمیز کردن آن آسان است.
  • از آن جا که این محصول از شیشه ساخته شده است در برابر رطوبت، اشعه ماورابنفش، حرارت، تغییرات شرایط جوی، وزش باد و… مقاوم است.
  • تنوع رنگ، شکل ظاهری و اندازه بسیار زیادی دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا