خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیباکلام: فرزندان بسیاری از مسئولین، عقاید آن‌ها را قبول ندارند

یک فعال سیاسی عنوان کرد: اعتقاد دارم مشکلی که برای برخی مسئولان به وجود آمده است این که چون به خلوت می‌رسند یک کار دیگر می‌کنند. ظاهر و باطن‌شان یکی نیست ظاهرشان یک چیزش است و باطن‌شان چیز دیگر؛ جمع کثیری از فرزندان و نسل‌های جدید مسئولان مانند مابقی جامعه بسیاری از رفتارها، سنت‌ها، باورها، اعتقادات و رفتارهای پدرشان را قبول ندارند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مشکل از آنجا آغاز می‌شود که جمع کثیری از فرزندان و نسل‌های جدید مسئولان مانند مابقی جامعه بسیاری از رفتارها، سنت‌ها، باورها، اعتقادات و رفتارهای پدرشان را قبول ندارند و این فقط فرزندان صادق زیباکلام نیستند که باورهای سیاسی، انقلابی و دینی پدرشان را قبول ندارند بلکه فرزندان آقای قالیباف رئیس مجلس و رئیسی اصولگراها و سایر مسئولان هم بسیاری باورهای پدران‌شان را از جمله رفتن به خارج از کشور و زندگی کردن در غرب قبول ندارند.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا، درباره رفتار دوگانه جریان اصولگرا با افراد منتسب به همین جریان، مانند رفتار با علی لاریجانی به دلیل اقامت فرزندش در خارج از کشور که وی را از این جریان حذف کردند اما در موردی مشابه در خصوص رئیس مجلس عنوان کردند گناه فرزند به پای پدر نوشته نمی‌شود،‌ گفت: یک مسئله کلی که به وجود آمده است این است که نسل‌های بعد از انقلاب اساساً باورهای نسل گذشته را ندارند و این امر در سطح جامعه و اجتماع به طور مشخص وجود دارد.

وی تاکید کرد: بسیاری از نسل‌های جدید به واسطه وضعیتی که در کشور به وجود آمده است  نمی‌خواهند در داخل کشور زندگی کنند. نکته جالب این است که فرزندان مسئولان هم همین طرز تفکر را دارند مانند فرزند خانم ابتکار، آقای لاریجانی و بسیاری دیگر یعنی همان طور که فرزندان یک فرد عادی ممکن است دوست دوست داشته باشد به خاطر فضای سیاسی، اجتماعی ، فکری و فرهنگی در خارج از کشور زندگی کند، فرزندان مسئولان هم نمی‌خواهند در کشور زندگی کنند. 

زیباکلام خاطرنشان کرد: اتفاقی که می‌افتد این است که هنگامی میلیون‌ها نفر از مردم عادی برای خرید به ترکیه و سایر کشورهای دیگر می‌روند ایجاد اشکال نمی‌کند اما  برای مسئولان ایجاد اشکال می‌کند، زیرا فرزندان مسئولان یک جور رفتار می‌کنند و پدرانشان به صورت دیگر. امروز مشکل آقای قالیباف، لاریجانی و خانم ابتکار این است که خودشان یک جور شعار می‌دهند اما فرزندان‌شان به آن شعارها اعتقادی ندارند که به شخصه هیچ ایرادی را مشاهده نمی‌کنم.

زیباکلام عنوان کرد: اینکه من ایرادای را مشاهده نمی‌کنم فرزندم برای خرید به خارج از کشور برود برای این است که مانند مسئولی شعار مرگ بر سرمایه‌داری نمی‌دهم و معتقدم مشکلی که برای برخی مسئولان به وجود آمده است این است که چون به خلوت می‌رسند یک کار دیگر می‌کنند. ظاهر و باطن‌شان یکی نیست ظاهرشان یک چیز است و باطن‌شان چیز دیگر و برخی از مسئولان اینگونه هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا