خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت درگیری فیزیکی هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ چه بود؟

ایسنا نوشت: دارنده ۲ طلای المپیک نسبت به برخی رفتارها که آن‌ها را “بی‌احترامی عمدی” قلمداد می‌کند، از کوره دررفت و در جریان برگزاری لیگ تکواندو به صورت دبیر سازمان لیگ سیلی زد!

رقابت‌های دور رفت لیگ برتر تکواندو امروز(پنج‌شنبه، ۲۵ دی) در خانه تکواندو برگزار شد. در حالی‌که این رقابت‌ها در حال پیگیری بود، هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایران و مدیر فنی تیم ملی وارد سالن رقابت‌ها شد و نظاره‌گر رقابت‌ها بود.

پس از ساعتی، بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو از بلندگوی سالن به ساعی خوش آمد گفت که این اقدام او با عصبانیت شدید ساعی همراه شد.

ساعی با دلخوری از این‌که چرا بابایی “به عمد” به او “دیر خوش‌آمد گفته”، به سمت وی رفت و با زدن سیلی به صورت او، به دبیر سازمان لیگ تکواندو فحاشی کرد.

ساعی پیش از این نیز از این موضوع دلخوری شدید داشته و معتقد است، مسئولان سازمان لیگ هفته گذشته نیز در حالی‌که او را بارها در سالن دیده‌اند اما پس از ساعت‌ها به او خوش‌آمد گفته‌اند.

ساعی به پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز گلایه کرده و گفته بود، این برخوردها با نیت خاص و با هدف بی‌احترامی و کوچک‌کردن او صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا جای تاسف است .
    مدال شخصیت نمی آورد .
    اینها پهلوان نیستند
    جاه طلب انند .

  2. کاملا معلومه که دارن تخریبش میکنن از اینکه رسانه ها یجانبه و طوری که بهشون خط داده شده دارند این قهرمان رو تخریب میکنند تا امسال مفت خورهایی که مسوولیت های مهمی بدون داشتن کوچکترین تجربه و تحصیلات مورد نیاز خطری برای جایگاهشون احساس نکنند تمام ورزش رو به منجلاب کشیدند و فقط و فقط به فکر پر کردن جیب خود با پول های بیت المال هستند و باید خاطرنشان کنم که فقط یک احمق که عادت به پاچه خواری و تایید کردن حرف های مفت کسانی که جیره ی آنها رو پردخت میکنن دارد حرفهای رسانه های یک طرفه و کسانی که رسالت خود را که نشر اخبار درست و عدم جانب داری از شخص و اشخاص خاص هست را فراموش کرده و اصطلا خود فروخته هستند باید دست هادی ساعی و امثالش رو طلا گرفت و خداوند روی تمام جیره بگیران و دجالان زمانه را رو خواهد کرد…

  3. خوب از ساعی بعید نیست،
    او مرید کسی چون خاتمی است که سه دهه بر سفره انقلاب نشست و سپس در فتنه ٨٨ نمکدان شکست و از پشت خنجر زد.
    بنابر این مطمئن باشید:
    این که بینی از نتایج سحر است
    باش تا صبح دولتش بدمد

    شما هم بهتره اینقدر زور نزنید که قضیه رو یه جوری سر همش کنید، چون کرم از درخته!

  4. به نام خدا
    معلوم نیست قضیه چی بوده. خودش اعلام کرد که سیلی نزدم و فقط فریاد کشیدم. و گفت که اصلا بحث خوشامدگویی نبوده و خودم گفتم که خوشامد گویی نمیخوام…
    الله اعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا