خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز بلیت فروشی دیدار ذوب آهن و پرسپولیس

بلیت فروشی دیدار ذوب آهن و پرسپولیس آغاز شده است. این دو تیم در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در روز دوشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با کنترل شیوع کرونا در کشور استادیوم‌ها نیز به روی فوتبال‌دوستان باز شده است. اگرچه در ابتدا تنها تماشاگران امکان حضور در ورزشگاه آزادی را داشتند، اما با انجام اقدامات توصیه شده اکنون بسیاری دیگری از تیم‌ها درحال آماده شدن برای میزبانی با حضور تماشاگران هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، سامانه بلیت فروشی دیدار ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس از ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت ) شروع به فعالیت خواهد کرد.

هواداران می‌توانند با مراجعه به سامانه http://www.zobahansport.ir/ بلیت این مسابقه را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که صرفا هواداران دارای بلیت الکترونیکی مجوز حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. همچنین بلیت فروشی این دیدار صرفا از درگاه الکترونیکی انجام می‌شود و بلیت فروشی حضوری در ورزشگاه وجود ندارد.

هفته‌های پایانی لیگ از حساسیت زیادی برخوردار است و حضور هواداران می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کند. اگرچه پرسپولیس در این بازی مهمان ذوب آهن است، اما بازیکنان و کادر فنی این تیم امیدوارند که هواداران این تیم در شهر اصفهان آن‌ها را تنها نگذارند و در روز دوشنبه در فولاد شهر از آن‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا