خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسینی‌همدانی: قیام حضرت زهرا برای اثبات بطلان حکومت مردم بر مردم بود

امام جمعه کرج گفت: قیام حضرت زهرا(س) برای اثبات بطلان حکومت مردم بر مردم و ضرورت وجود حکومت الهی شکل گرفت.

به گزارش ایسنا آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، روز شنبه ۲۷ دی‌ماه در جلسه راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهارکرد: فاطمه(س) نه تنها الگوی بانوان بلکه الگوی بشریت است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید براینکه آنچه زندگی دختر نبی اکرم(ص) را درخشان کرده است شناخت و اقدام به موقع ایشان از شرایط مختلف بود، افزود: ما نیز به عنوان پیروان راه ایشان باید تلاش کنیم درک لازم از جایگاه خود داشته باشیم و در بهترین زمان به نحو احسن وظیفه خود را عملی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در زمانه خود به درستی درک کرد که چه خطری جامعه را تهدید می‌کند و در قالب خطبه نسبت به موازین اسلام اطلاع‌رسانی کرد.

حسینی همدانی در بخش دیگری از صحبت هایش بر ضرورت حاکمیت الهی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر از جامعه‌ای حاکمیت دین، احکام الهی و وحی برداشته شود هرج و مرج اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: حکومتی که فقط با عقل بشریت اداره شود و ارتباط با وحی الهی نداشته باشد از اساس باطل است و همه انبیا الهی در طول تاریخ بشریت سعی داشتند که روح توحید را در جامعه رواج دهند.

امام جمعه کرج با تاکید براینکه قیام حضرت زهرا(س) نیز برای اثبات بطلان حکومت مردم بر مردم و ضرورت وجود حکومت الهی شکل گرفت، افزود: مردم سالاری دینی امروز حاکمیت دین است و جامعه موحد تنها با وجود حاکمیت الهی محقق می‌شود.

وی در ادامه به ضرورت تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری پدر امت و فردی بصیر هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه مشخصی را همراه با صداقت، صراحت و روح انقلابی ترسیم کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به مقام معظم رهبری به عنوان گوینده بیانیه گام دوم انقلاب عمری را در راه تحقق اهداف انقلاب و نشر ارزش‌های دین و اهل بیت(ع) سپری کرده‌اند و بیش از ۳۰ سال رهبریت جامعه را بر عهده دارند، گفت: حکمت ایشان در بزنگاه‌های نظام فهمیده می‌شود به طوری که اگر برخی موارد از سوی ایشان به موقع بیان نمی‌شد، تبعات جبران ناپذیری در برداشت.

حسینی همدانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به آنچه در گذشته رخ داده، برای آینده مسیر روشنی را ترسیم کردند. ایشان واقع بینانه و امیدآفرین در این بیانیه قلم زدند و مشکلاتی که در طول سال‌ها حل نشده را با صراحت بیان کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه دو سال از مطرح‌شدن بیانیه گام دوم انقلاب گذشته اما هنوز به شکل جدی به آن پرداخته و اهداف آن تبیین نشده است، گفت: با گفتمان‌سازی باید بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنیم و در این راه رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز باید پای کار بیایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یعنی خدایی اگر دانشمندان رباتی اختراع کنند که اراجیف بگوید باز هم قابلیت اراجیف گویی آقایان را نخواهد داشت و ربات فوق الذکر بعد از مدت کوتاهی خواهد سوخت و از بین خواهد رفت ، واقعاً این حجم از اراجیف گویی طی چهل سال اخیر نشانه بارزی از توانمندی آقایان و تفوق شان بر هر گونه رباتی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا