خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بایدن در روز تحلیف چند فرمان اجرایی صادر می‌کند

«ران کلین» مشاور ارشد جو بایدن اعلام کرد که رئیس جمهوری منتخب آمریکا در روز تحلیف چندین فرمان اجرایی در مورد همه‌گیری کرونا، اقتصاد آمریکا، تغییرات آب و هوایی و عدالت نژادی در ایالات متحده امضا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، کلین بامداد یکشنبه در یادداشتی به کارکنان ارشد دولت بایدن گفت: همه این بحران ها به اقدام فوری نیاز دارند.

وی با اشاره به تحلیف بایدن در روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد که رئیس جمهوری منتخب «حدود ۱۲» فرمان اجرایی صادر خواهد کرد.

کلین افزود: بایدن در ۱۰ روز آغازین ریاست جمهوری خود اقدامات قاطعی برای حل این چهار بحران، جلوگیری از زیان های دیگر و احیای جایگاه آمریکا در دنیا اتخاذ خواهد کرد.

بایدن در حالی وارد کاخ سفید می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا بحران های زیادی را برای وی به ارث گذاشته است.

آمریکا بالاترین آمار ابتلا و جان باختگان کرونا را دارد و در هفته های اخیر گسترش این بیماری شدت گرفته است.

بایدن قصد دارد طرحی ۱.۹ تریلیون دلاری برای احیای اقتصاد معرفی کند. وی همچنین قصد دارد سرعت واکسیناسیون در کشور را افزایش دهد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا قصد دارد در روز تحلیف فرمان های اجرایی دیگری در زمینه بازگشت واشنگتن به پیمان آب و هوایی پاریس و لغو ممنوعیت ورود اتباع چند کشور مسلمان امضا کند.

کلین تاکید کرد: رئیس جمهوری منتخب نه تنها برای جبران خسارت های بزرگی که دولت ترامپ وارد کرد، اقداماتی انجام خواهد داد بلکه حرکت کشور به جلو را نیز شروع خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا