خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیک زاده: عربستان از قدیم جنگ روانی به راه می انداخت

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: عربستان از قدیم برای فوتبال ما حاشیه سازی می کرد و جنگ روانی به راه می انداخت.

هاشم بیک زاده در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات در مورد دیدار روز چهارشنبه مقابل النصر امارات گفت: آنها برای جبران باخت 3 بر صفر بازی رفت به میدان می آیند و می خواهند از فوتبال خودشان دفاع کنند. ما هم النصر را دستکم نمی گیریم و هرچند صعودمان قطعی شده اما با تمام توان برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. امیدوارم در بازی فردا هم پیروز شویم.

بیک زاده در مورد حاشیه سازی عربستانی ها قبل از بازی گفت: عربستانی ها همیشه جنگ روانی به راه می اندازند و حاشیه سازی می کنند. در گذشته هم وقتی به عربستان می رفتیم ساعت ها ما را در فرودگاه نگه می داشتند. امیدوارم فردا بتوانیم پاسخ خوبی به آنها در حین مسابقه بدهیم. سعودی ها همیشه از این کارهای غیر ورزشی انجام می دهند.

بازیکن سابق استقلال در مورد دیدار با استقلال در فینال جام حذفی گفت: بازی خاصی برای من است مقابل تیم سابقم قرار می گیرم و امیدوارم بتوانیم با شکست استقلال جام را به هواداران ذوب آهن و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم.

بیک زاده در مورد شانس قهرمانی در لیگ برتر گفت: سه تیم شانس قهرمانی دارند اما من چون در گذشته در استقلال بازی کرده ام و این تیم هم هوادار زیادی دارد، دوست دارم استقلال در لیگ قهرمان شود و ما هم در جام حذفی.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا