خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا پادووانی قطع نخاع شده است؟

پادووانی در اتاق عمل بیمارستان آپادانا

«لئوناردو پادووانی» مدافع مصدوم استقلال برای انجام عمل جراحی راهی اتاق عمل بیمارستان آپادانا اهواز شد.

به گزارش ورزش سه، لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی استقلال در جریان بازی شنبه برابر فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده و بعد از انتقال به بیمارستان مشخص شد که در قسمت مهره‌های گردن دچار شکستگی شده است.

با پیگیری مسئول کانون هواداران استقلال اهواز مقدمات انجام عمل جراحی این بازیکن برزیلی در بیمارستان آپادانا انجام شد. پس از امضای رضایت‌نامه توسط نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال تهران، پاددوانی از بخش اورژانس به اتاق عمل بیمارستان مذکور انتقال یافت.

تیم پزشکی مغز و اعصاب بیمارستان آپادانا اهواز متشکل از پزشکانی چون دکتر عبدالخانی، دکتر تقوی و دکتر خرمی برای انجام عمل جراحی بازیکن مصدوم استقلال آماده شده‌اند. دکتر ستوده پزشک تیم استقلال نیز در بیمارستان حضور دارد.

پادووانی که از شهر اهواز و تیم فولاد خوزستان به لیگ برتر ایران معرفی شد، در بازگشت مجدد به این شهر دچار این سانحه شد. برای این مدافع خوش اخلاق برزیلی آرزوی سلامتی داریم.

5876376587676387635 5876376587676387637 5876376587676387636

5876376587676387638

وینفرد شفر؛ نگران برای پادوانی،عصبانی برای حسینی

سرمربی استقلال پس از پایان بازی پیگیر وضعیت دو بازیکن تیمش بود.

به گزارش خبرآنلاین، برد پر گل استقلال برابر فولاد خوزستان، تلفات و صدمات قابل توجهی را برای آبی ها به جا گذاشت و باعث شد تا کام آن ها بعد از این برد پر گل تلخ شود.

در لحظات پایانی نیمه اول بود که مصدومیت شدید پادوانی باعث شد تا او از زمین بیرون برود و راهی بیمارستان شود. پس از پایان بازی وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها متوجه می شود که گردن پادوانی شکسته و مصدومیت او جدی است. به همین دلیل با نگرانی پیگیر وضع او بود.

سرمربی استقلال پس از پایان بازی اما دغدغه دیگری هم داشت و بابت اخطاری که سید حسین حسینی در لحظات آخر بازی دریافت کرد و به خاطر آن دربی را از دست داد،بسیار عصبانی بود.شفر اعتقاد داشته که داور بی دلیل به حسینی اخطار داده.ضمن اینکه او و همراهانش بازتاب این اتفاق در رسانه ها را هم رصد کرده اند.در همین راستا هم پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال هم اعلام کرده که این باشگاه پیگیر باطل کردن این اخطار و از بین بردن محرومیت حسینی خواهد بود. اتفاقی که البته بعید است رخ بدهد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا