خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چگونه پکیج دیواری را سرویس کنیم؟ آموزش سرویس پکیج

رپورتاژآگهی

سرویس پکیج دیواری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. سرویس به موقع پکیج عمر مفید آن را افزایش داده و از خراب شدن قطعات آن جلوگیری می کند. بنابراین توصیه می شود در بازه های زمانی مشخص نسبت به سرویس این وسیله اقدام شود.

تعمیر و سرویس پکیج امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش پکیج و یادگیری مهارت ها و مراحل لازم می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه سرویس انواع پکیج های دیواری آشنایی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی است؟

بهتر است سرویس پکیج دیواری به صورت دوره های یک ساله انجام شود. کارشناسان تعمیرات پکیج دیواری توصیه می کنند حداقل سالی یکبار نسبت به سرویس و عیب یابی پکیج دیواری اقدام شود.

سرویس منظم و به موقع پکیج دیواری از خراب شدن دیگر قطعات پکیج جلوگیری کرده و عمر مفید این وسیله را افزایش می دهد.

انواع روش های سرویس پکیج دیواری

برای سرویس پکیج انواع گوناگونی وجود دارد، رسوب زدایی، کنترل و تنظیم شیر آب و گاز، تنظیم فشار بار، کنترل دودکش، هواگیری، کنترل مدار گرمایشی و سرمایشی پکیج، آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون از جمله اقداماتی است که هنگام این وسیله صورت می گیرد.

در ادامه به صورت خلاصه به بررسی هر یک می پردازیم.

1.رسوب گیری پکیج دیواری: رسوب گیری یکی از مهم ترین اقداماتی است که هنگام سرویس پکیج دیواری صورت می گیرد. افت شدید فشار آب،  افت فشار پکیج، کم بودن دمای آب، نوسان در عقربه بار سنج، صداهای ناهنجار در پکیج از جمله نشانه های نیاز به رسوب گیری می باشد. برای رسوب گیری روش های گوناگونی وجود دارد، رسوب گیری با جرم گیر و رسوب گیری از طریق پمپ روش های متداول رسوب گیری می باشد.

2.هواگیری پکیج: هواگیری یکی از دیگر اقدامات مهم هنگام سرویس پکیج دیواری می باشد. هواگیری باعث می شود تا هوا اضافی در لوله های پکیج خارج شده و  باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر و بازدهی بهتر پکیج می شود. هواگیری پکیج امری تخصصی بوده و هنگام انجام آن بایستی مراقب باشید تا آب داغ بر روی دست و بدن شما نریزد.

3.کنترل دود کش: یکی از اقدامات مهمی که هنگام سرویس پکیج بایستی مورد بررسی قرار گیرد، باز بودن مسیر دود کش می باشد. دقت داشته باشید که کلیه اتصالات دودکش بایستی بسته باشد و درزی در آن وجود نداشته باشد. باز بودن درزهای اتصالات در دودکش خطر گاز گرفتگی را به همراه دارد.

4.تنظیم فشار پکیج: بررسی و تنظیم فشار پکیج یکی از اقداماتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. تنظیم نبودن فشار پکیج به قطعات این وسیله آسیب وارد کرده و راندمان آن را کاهش می دهد.

چگونه پکیج دیواری را سرویس و تعمیر کنیم؟

همانطور که اشاره شد سرویس این وسیله امری تخصصی بوده و نیازمند کسب مهارت های مربوط به آن می باشد. با توجه به اینکه پکیج های دیواری با گاز کار می کنند، بی توجهی به نحوه سرویس و تعمیر این وسیله ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به سرویس پکیج نمایید، از طریق آموزش تعمیر پکیج دیواری با نحوه سرویس و تعمیر این وسیله آشنا شوید.

امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و دیگر شهرستان ها دوره های آموزش پکیج دیواری را برگزار کرده و به آموزش نحوه تعمیر و سرویس پکیج می پردازند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در کشور است که به صورت تخصصی دوره های پکیج را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

دوره پکیج دیواری در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب پکیج دیواری و آموزش تعمیرات پکیج دیواری می باشد. در دوره نصب به صورت کاملا تخصصی و مرحله به مرحله طریقه نصب انواع پکیج های دیواری آموزش داده می شود. در دوره آموزش تعمیرات پکیج نیز به صورت تخصصی و کاملا عملی طریقه سرویس، عیب یابی و تعمیر انواع پکیج های دیواری آموزش داده می شود.

دوره پکیج در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی بوده و این فرصت برای کارآموزان مهیا شده است تا به صورت عملی بر روی انواع پکیج کار کرده و به تمرین و رفع اشکال بپردازند. ارائه مدرک معتبر، امکان بازآموزیی رایگان، پشتیبانی نامحدود برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های پکیج دیواری دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با دو دوره پرطرفدار این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

 آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

دوره تعمیرات موبایل یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در این آموزشگاه است. این دوره به صورت تخصصی و در محیطی کاملا عملی به آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار در انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد.

در دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل انواع مشکلات سخت افزاری موبایل و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره زیر نظر استاد باتجربه و متخصص تعمیرات موبایل کلیه مباحث مربوط به تعمیر موبایل از قبیل تعویض قطعات موبایل، شابلون زدن، رفع مشکلات نویز و آنتن، آشنایی با مدارها و نقشه خوانی موبایل و . . . آشنا خواهند شد.

در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات و ارورهای نرم افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آموزش داده می شود. آموزش کار با باکس های تعمیرات موبایل، باز کردن قفل گوشی، روت، بوت و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره آموزشی می باشد.

آموزش برق صنعتی

آموزش برق صنعتی یکی از دیگر دوره های بسیار پرطرفدار با بازار کار عالی در این آموزشگاه است. همانطور که می دانید برق صنعتی امروزه با توجه به پیشرفت بخش صنعتی و نقش مهم آن در عملکرد صحیح فرایندهای تولید بسیار حائز اهمیت است. همین موضوع شغل برقکار صنعتی را به یکی از مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار تبدیل کرده است.

در دوره برق صنعتی آموزشگاه فنی برق به صورت کاملا تخصصی کلیه مباحث مربوط برق صنعتی آموزش داده می شود. با شرکت در این دوره به صورت تخصصی با صفر تا صد برق صنعتی آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج، آموزش تعمیرات برد، آموزش برق ساختمان و دوربین مدار بسته برخی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا