خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خرید پوشک بزرگسال از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور

رپورتاژآگهی

پوشک بزرگسال ، پوشکی می باشد که برای افراد با یک بدن بزرگتر ساخته شده است ، پوشینه های بزرگسال ممکن است برای بزرگسالان با شرایط مختلف مانند بی اختیاری ، اختلال تحرک اسهال شدید و یا زوال عقل ضروری باشد . پوشک بزرگسال به شکل های مختلفی ساخته می شوند از جمله آن هایی که شبیه پوشک های کودک ، سنتی ، زیر پوش و پد های شبیه به دستمال های بهداشتی پوشک های بزرگسال شورتی ساخته شده است .

از آنجا که آمار بیماری در بین بزرگسالان و حتی جوانان رو به افزایش است استفاده از پوشک بزرگسالان امری عادی است . پوشک های بزرگسالان اغلب یکی از اولین محصولات توصیه شده به سالخوردگان و بیمارانی است که به مراقبت نیاز دارند و به طور منظم شده زندگی را حفظ می کنند پوشک های مختلف در ابعاد مختلف وجود دارند که مواد ساخته شده در آن می تواند متفاوت باشد . مهم نیست این وحشت ناشی از سن شما یا هر نوع بیماری باشد مهم این است که شما باید بهترین وضعیت ممکن را بدون خجالت و شرمساری در اختیار داشته باشید تنها چیزی که باید انجام دهید این است که یک پوشک مناسب بزرگسال انتخاب کنید و بدون هیچ گونه نگرانی ، شیوه زندگی راحت و سالمی را ادامه دهید .

انواع پوشاک بزرگسال

پوشک بزرگسال به طور کلی در دو نوع پوشک چسبی یا پوشک شورتی می باشند .

  1. پوشک بزرگسال چسبی : پوشک ابری فرم این نوع پوشک ها با چسب هایی که در دو طرف پوشک قرار داردکاملا بر روی بدن محکم می شود . کاربرد پوشک چسبی بیشتر در افراد مبتلا به بی اختیاری ادراری متوسط تا شدید بوده و بیمارانی که بستری و کم تحرک هستند .
  2. پوشک بزرگسال شورتی : با پاره شدن از دو سمت بدن ، تعویض می گردد . کاربرد این نوع پوشینه بزرگسال نیز در افراد مبتلا به بی اختیاری ادراری متوسط تا شدید می باشد و غالبا برای افرادی که سرپا بوده و در اجتماع فعالیت دارند استفاده از پوشک شورتی مناسب است .

مزایای پوشک بزرگسالان

  • قدرت جذب بالا
  • دارای نوار نشانگر پر شدن حجم پوشک
  • جنس بسیار با کیفیت و ضد حساسیت
  • جلوگیری از ایجاد زخم و ناراحتی های پوستی
  • جذب بو و عدم انتشار آن

زمان تعویض پوشاک

فاکتورهای مختلفی مانند میزان فعالیت بدنی و سبک زندگی فرد بر مدت زمان تعویض پوشینه موثر باشد. اما مطالعات بر روی بسیاری از افراد نشان داده است که مبتلایان به بی­اختیاری ادرار می­بایست ۴ تا ۵ بار (هر ۵ تا ۶ ساعت) در روز پوشینه بزرگسال را تعویض نمایند. همچنین قویاً توصیه می­شود بعد از هر با دفع مدفوع ، پوشینه تعویض شود .

مهمترین برند های پوشک بزرگسالان

از مهمترین برند ها در پوشک بزرگسالان می توان به پوشک بزرگسال جان پد اشاره کرد که دارای فروش فوق العاده و بهترین جنس و بالاترین کیفیت هست که میتوانید از فروشگاه اینترنتی جان به به خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم هنگام خرید پوشک بزرگسالان

هنگام خرید پوشک بزرگسال حتما به جذب آن توجه داشته باشید ، نکته مهم دیگر که هنگام خرید پوشک بزرگسالان باید به آن توجه داشته باشید چگونگی عملکرد محصول مختص با بدن و سایز فردی آن است همچنین اندازه هم تاثیر زیادی در انتخاب و خرید پوشک بزرگسالان دارد . توصیه میشود قبل از خرید پوشک بزرگسال از اندازه و تناسب بدنی برای خودتان مطلع شوید .توصیه ما خرید از فروشگاه اینترنتی جان به به به دلیل ارائه محصولات با کیفیت با گرانتی بازگشت وجه.

فروشگاه اینترنتی جان به به یکی از فروشگاه‌هایی است که خرید از آن با صرفه هست و دارای قیمت مناسب وحتی در خیلی از محصولات زیر قیمت بازار ارائه می شود، که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی قدیمی ترین  وارد کننده لوازم بهداشتی و شوینده در شمال غرب کشور که خیلی زود توانسته جایگاه بهتری در بین کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در حوزه لوازم شوینده و بهداشتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر فروشگاه اینترنتی جان به به ، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی https://janbebe.ir با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا