خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تمام برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و انقلابی اجرا می‌شود»

نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله مناسبت های انقلابی ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، لطفی، عصر امروز (سه شنبه-۳۰ دی ماه) در نشست خبری خود در اصفهان در خصوص برنامه های دهه فجر با اشاره به تعطیل ناپذیر بودن مناسبت های انقلابی و مذهبی، اظهار کرد: سیاست اصلی شورای هماهنگی در دوران همه گیری ویروس کرونا مبتنی بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و انقلابی بوده است، اما توجه به سلامت مردم، در عین برگزاری این مناسبت‌ها اصلی‌ترین هدف و اساس کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی، از جمله مناسبت های انقلابی ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اجرا می شود.

وی افزود: درحال حاضر ۲۴ کارگروه در این شورا به برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مناسبت های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن مشغول هستند که سه کارگروه تخصصی از آنها با مسئولیت معاونت فرهنگی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و وزارت علوم در حال مهیاسازی شرایط لازم برای نقش آفرینی جوانان به عنوان سرنوشت سازترین عناصر انقلابی و سرمایه های جامعه در برنامه های دهه فجر امسال هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برگزاری راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال در سطح استان‌ها، گفت: ساز و کارهای لازم در خصوص برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری فراهم و جزئیات این برنامه به اطلاع مردم خواهد رسید. مهمترین اصل در برگزاری این برنامه ها، حفظ سلامت مردم و رعایت دستورالعمل های لازم در خصوص پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا است.

لطفی ادامه داد: بدون تردید، همکاری های لازم با دستگاه های اداری و انتظامی مانند شوراهای تأمین و امنیت استان ها، نیروی انتظامی، سپاه و پایگاه های بسیج برای برگزاری بهتر برنامه های دهه فجر و راهپیمایی موتوری ۲۲بهمن انجام خواهد شد و جایگاه کانون ها و سازمان های فرهنگی مردم نهاد به عنوان بازوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راستا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: سیاست و هدف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مطابق با برنامه های حاکمیتی مانند بیانیه گام دوم انقلاب و سایر منویات مقام معظم رهبری است و با آمدن و رفتن هیچ دولتی، تغییری در سیاست های بنیادین این شورا به وجود نمی آید. بر همین اساس نقش این شورا در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده، نه مبتنی بر معیارهای حزبی، بلکه استوار بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا