خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درد دل جمعی از معلمان با نمایندگان مجلس و دولت

جمعی از معلمان در پیامی ارسالی به انصاف نیوز نوشته‌اند:

بعداز گذشت چندسال از پیگیری‌های مداوم فرهنگیان و نمایندگان محترم دوره‌های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی مصوبه اعمال مدرک دوم به تصویب شورای نگهبان رسید و تبدیل به قانون شد.

قانونی که متأسفانه در آن معلمان باسابقه‌ای که با مدرک دیپلم دانشسرا در سنوات گذشته در آموزش و پرورش استخدام شده‌اند به دست فراموشی سپرده شده‌اند.

اعمال مدرک دوم باعث ایجاد تبعیض و دو دستگی در بین فرهنگیان شده است. معلمانی که سال‌ها در محروم‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق کشور به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداخته‌اند در این طرح نادیده گرفته شده‌اند. گویا در وزارت آموزش و پرورش هیچ معلمی در سال‌های گذشته با مدرک دیپلم استخدام نشده است!

این امر موجب یأس، دلسردی و نومیدی در بین این دسته از معلمان شده است. معلمانی که در حین خدمت و با صرف هزینه‌های گزاف ادامه تحصیل داده‌اند و مدرک ارشد یا دکتری گرفته‌اند بر پایه‌ی کدام دلیل و برهان از مزایای اعمال مدرک تحصیلی همچون دیگر فرهنگیان محروم شده‌اند؟

روا نیست اینچنین با فرهنگیان باسابقه برخوردشود. به حرمت و پاسداشت مقام شامخ معلمین از شما تقاضا می‌کنیم درد دل ما معلمان باسابقه را منتشر فرمایید تا شاید نمایندگان و دولتمردان محترم چاره‌ای بیندیشند.

باتقدیم احترام
جمعی از معلمان باسابقه‌ی کشور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا