خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رای گیری تا 17:30 تمدید شد: انتخابات نماینده مدیران مسوول مطبوعات

با نظر کمیته نظارت بر انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، زمان رای گیری سی دقیقه تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، زمان رای گیری انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، تا ساعت 17.30 دقیقه تمدید شد.

شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، امروز یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 10 آغاز شد که با توجه به درخواست مدیران مسئول و استقبال خوب ایشان، زمان اخذ رای، برای بار دوم و به مدت نیم ساعت دیگر تمدید شد.

انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) انجام می شود.
نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات:

برگزاری انتخابات الکترونیکی یک مطالبه قانونی است

محمدعلی وکیلی، نماینده قوه مقننه در هیات نظارت بر مطبوعات با حضور در ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، از روند برگزاری انتخابات اعلام رضایت کرد.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، وکیلی در این بازدید گفت: برگزاری این انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی هم در ایجاد فضای عادلانه حضور اهالی مطبوعات در یک انتخابات صنفی و ملی موثر است و هم به عنوان آغاز برگزاری انتخابات در کشور به صورت الکترونیکی مثمر ثمر خواهد بود.

وی ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آرام و با امنیت انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، خاطرنشان کرد: اگر در ساعت تمدید شده، به نصاب لازم دست یابیم، دو رکورد برای این انتخابات ثبت خواهد شد، هم نخستین انتخابات الکترونیکی در کشور و هم حضور گسترده مدیران مسئول به طوری که در دور اول، بیش از 3 برابر دوره های گذشته که همواره در دور دوم انتخابات به نتیجه می رسید، انتخابات به نتیجه رسیده است.

نماینده قوه مقننه در هیات نظارت بر مطبوعات و عضو کمیته نظارت بر این انتخابات در عین حال تصریح کرد: می توان با استفاده از تجربه این انتخابات، امیدوار بود که مطالبه قانونی در برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی در کشور در سال 96 و برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر محقق شود.

وی کاهش هزینه ها، شفافیت در برگزاری، سهولت در رای گیری، کاهش زمان اخذ با اعلام نتایج را از جمله ویژگی های انتخابات الکترونیک عنوان کرد.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، امروز و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir)  از ساعت 10 آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه داشت که با تصمیم کمیته نظارت بر انتخابات تا ساعت 17:30 تمدید شد.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، میزان مشارکت در انتخابات تا ساعت شانزده، 1437 نفر اعلام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا