خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مطالبه‌‌ی هیئات مذهبی برای راه‌اندازی خانه موزه هیأت در قم»

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس نوشت: رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم پیش از ظهر امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه جزو معدود جلسات یک مسئول با هیئات مذهبی است.

جواد اشعری با اشاره به اینکه سامانه قم‌یار اتفاق بسیاری مناسبی بود که در قم راه‌اندازی شد، مطرح کرد: امسال با همکاری شهرداری و هیئات مذهبی توانستیم تمامی بنرهای هیأت را به تصاویر شهدا مزین کنیم.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه قم پایتخت عزاداری آئینی کشور است، عنوان کرد: از اقوام و ملل مختلف در قم حضور دارند و به عزاداری می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه در شهر قم نیازمند خانه موزه هیأت هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبه‌های هیئات مذهبی راه اندازی خانه موزه هیأت برای نخستین بار در سطح کشور است.

اشعری با بیان اینکه این موضوع با خانه مرحوم ملاحسین مولوی آغاز شد، تصریح کرد: گزینه‌های دیگری نیز مطرح شده است که امیدواریم با همکاری شهرداری این اتفاق به سرانجام برسد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ سال از نمایشگاه عطر تربت می‌گذرد، یادآور شد: امیدواریم شهرداری در تهیه ملزومات هیأت پیش از ماه محرم در این نمایشگاه همکاری بیش‌تری داشته باشد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم اضافه کرد: پیشنهاد داریم در بهشت معصومه(س) قطعه‌ای برای پیرغلامان امام حسین(ع) داشته باشیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا