خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا باید برای انتشار رپورتاژ آگهی از لینکیار استفاده کنیم؟

/رپورتاژ آگهی/

شروع هر نوع کسب و کاری، نیاز به اطلاعات و دانشی پایه دارد تا بتوان به اصطلاح در آن بیزینس سر پا ماند و به فعالیت خود ادامه داد. در کسب و کارهای اینترنتی فعالیت بر مبنای وبسایت ها و صفحاتی در سوشال مدیا انجام میشود و روش های خاص خود را برای سرپا نگه داشتن وبسایت یا صفحه مربوطه دارد. یکی از اصلی ترین راه حل در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز؛ لینک سازی و کسب بک لینک معتبر از سایر وبسایت ها با اهدافی چون : جذب مخاطب، برندینگ، سئوی سایت و… است و یکی از روش های لینک سازی مطمئن و ایمن در دنیای سئوی امروز، انتشار رپورتاژ آگهی است. در واقع شما با استفاده از رپورتاژ میتوانید کسب و کار خود را به صورت کاملا غیر مستقیم در پلتفرم های مربوطه تبلیغ و با این کار کاربران متعددی را به وبسایت خود هدایت کنید. وبسایت های متعددی این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید رپورتاژ آگهی برای سایت خود ثبت کنید. اما در نهایت این شما هستید که با مقایسه امکانات و خدماتی که هر پلتفرم به کاربران خود ارائه می دهد، بهترین را انتخاب و رپورتاژ خبری خود را ثبت نمایید. در ادامه به معرفی بیشتر رپورتاژ آگهی و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی لینکیار خواهیم پرداخت.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

ریشه کلمه رپورتاژ از کلمه فرانسوی (reportage) گرفته شده و در لغت به معنای نوعی گزارش است. در این روش افراد به شکل غیرمستقیم به مارکتینگ و تبلیغ محصولات و خدمات خود در قالب آموزش یا نوعی اطلاع به خواننده یا کاربر میپردازند. پس می‌توان گفت رپورتاژ آگهی روشی غیر مستقیم برای معرفی نیازمندی‌های کاربران و تبلیغ کسب و کار خود به منظور جذب مشتری ،برندینگ، افزایش نرخ بازدید و نهایتا رشد نرخ فروش وبسایت است. بگذارید کمی بیشتر توضیح دهیم:  رپورتاژ آگهی به ‌صورت یک گزارش و خبر و مصاحبه برای نشان دادن و معرفی افراد و یا انواع برند و محصولات، در سایت ها و منابع خبری منتشر می‌شود. لازم است که این اخبار و اطلاعات در وب‌سایت‌های معتبر و مرتبط از نظر محتوا منتشر شوند. هر میزان که منابع و مستندات قوی و پربارتر باشند، رپورتاژ آگهی موفق‌تر خواهد بود. در واقع، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک سایت یا رسانه استفاده می‌کنید تا خواننده‌ها و مخاطبان به رپرتاژ شما جذب‌شده و آن را مطالعه کنند و در نهایت مجاب به استفاده از خدمات شما شوند.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کسب و کار هایی که از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات خود استفاده کرده‌اند حدود 90 درصد در زمینه آگاه سازی از برند و حدود 70 درصد نیز در زمینه برندسازی بیزینس خود موفق بوده اند. انتشار رپورتاژ آگهی مزایای زیادی از جمله: بهبود سئوی وب سایت، برند سازی، جذب ترافیک طبیعی، دریافت بک لینک دائمی، ارتقا رتبه و… را به همراه دارد. در زیر به طور مختصر به توضیح هر مزیت می پردازیم:

بهبود سئوی وب سایت با رپورتاژ آگهی:

همانطور که گفته شد و میدانید بک لینک ها یکی از فاکتور های اساسی موتور های جست و جو برای رتبه بندی وب سایت ها به شمار میروند. اما نکته مهم این مبحث در اینجاست که به پیشرفت و هوشمند شدن الگوریتم های گوگل و دیگر موتور های جست و جو، دریافت بک لینک و لینک بیلدینگ به امری حساس تبدیل شده و در این زمینه تنها بک لینک طبیعی است که موجب پیشرفت رتبه و بهبود سئوی سایت شما خواهد شد. بک لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی به دلیل طبیعی بودن، و انتشار در رسانه های معتبر میتوانند در سئوی سایت شما و بهبود رتبه شما در نتایج موتور های جست و جو تاثیر گذار باشند.

برند سازی: حضور بیزینس شما در رسانه‌های معتبر یکی از عوامل اصلی جذب اعتماد کاربران و ارتقا اعتبار شما است. ماحصل این اتفاق فراگیر شدن برند شماست. فراموش نکنید برندسازی باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار شما خواهد شد.

جذب ترافیک طبیعی: یکی از مزایای رپورتاژ اگهی انتشار در بین مقالات اصلی سایت منتشرکننده است و با توجه به ویژگی آن(تبلیغات مستقیم نداشتن)، معمولا حس اعتماد بیشتری را برای کاربران ایجاد میکند و همین امر باعث بیشتر دیده شدن متن رپورتاژ اگهی و نهایتا ورود کاربر به سایت شما میشود.

دریافت بک لینک دائمی: از آنجایی که متن های منتشر شده در قالب رپورتاژ در رسانه های معتبر دائمی هستند و بک لینک های دریافتی از آن‌ها حذف شدنی نیست؛ لذا اثر مثبتی در روند ارتقا جایگاه شما در گوگل را خواهند داشت.

معرفی پلتفرم لینکیار

پلتفرم لینکیار با هدف ایجاد ارتباط بین ناشران و صاحبات وب سایت ها و رسانه های معتبر داخلی و خارجی با وبمستر ها و صاحبان کسب و کار ها جهت تسریع فرآیند انتخاب و خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک روی کار آمده و در همکاری با بیش از 1000 رسانه معتبر داخلی و خارجی، بزرگترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک در ایران به شمار میرود. پتلفرم لینکیار به خریداران رپورتاژ این امکان را میدهد تا بدون واسطه و به طور مستقیم و بدون پرداخت هیچ گونه پورسانت و هزینه اضافی، رپورتاژ های خود را با قیمت تعیین شده رسانه ها خریداری کنند.

پلتفرم لینکیار در دو پنل برای دو گروه عمده از کاربران تعبیه شده است:

 1.پنل نمایش دهندگان که به منظور فروش بک لینک، انتشار رپورتاژ و کسب درآمد سایت های ارائه دهنده، در نظر گرفته شده است.

2.پنل خریداران که با هدف خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی به طور مستقیم و بدون واسطه طراحی شده است.

چرا لینکیار؟ لینکیار چه قابلیت هایی در اختیار شما قرار می دهد؟

همواره قیمت، کیفیت و قابلیت اطمینان سه فاکتور اصلی کاربران بوده و هست. در ادامه با تشریح مزیت های رقابتی لینکیار، قضاوت اینکه لینکیار چه مقدار به سه عامل اشاره شده نزدیک است را به عهده شما میگذاریم.

ضمانت قیمت: لینکیار تضمین پایین‌ترین قیمت(عدم دریافت پورسانت از خریدار) را برای تمامی خریداران خود فراهم کرده است.

گارانتی رپورتاژ : تمامی بک لینک و رپورتاژ های منتشر شده توسط پلتفرم لینکیار گارانتی شده و در صورت هرگونه حذف و یا حتی دان شدن سایت، تمام وجه به کاربران استرداد خواهد شد.

ضمانت خرید: تضمین خرید(آزاد شدن مبلغ فروش برای فروشنده پس از تایید صحت و کیفیت خدمات توسط مشتری) و امکان مبادله بدون واسطه برای کاربران یکی دیگر از مزایای است که لینکیار در اختیار کاربران خود میگذارد.

ارائه مشاوره رایگان در زمینه سئو: لازم به ذکر است که این پلتفرم امکان مشاوره رایگان خرید برای خریدار؛ فروش برای فروشنده و تحلیل برای سئوکاران را در اختیار قرار می دهد.

دسترسی آسان:با ثبت نام در پلتفرم لینکیار امکان دسترسی بیست و چهار ساعته شما به سایت و امکان خرید و فروش دائمی را خارج از هرگونه محدودیتی برای شما فراهم کرده است.

پشتیبانی: اگر در فرایند خرید یا فروش خود به مشکلی برخوردید یا سوالی برایتان پیش آمد، تیم پشتیبانی لینکیار به صورت 7*24 پاسخوگی کاربران خود میباشند.

امکانات رایگان : لینکیار با در اختیار گذاشتن امکانات و ابزار های مقایسه ای سئو (امکاناتی از قبیل : وب سرویس الکسا، وب سرویس ماز برای سنجش اعتبار دامنه و اعتبار صفحه سایت ها، وب سرویس سرپ گوگل برای پایش میزان پیشرفت و…) شما را در انتخاب رسانه های برتر و مورد نظر خود کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا