خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استراتژی انتخاباتی مشابهِ خنده‌دارِ دو نامزد اصولگرا برای 1400

ابوالفضل بابادی شوراب، فعال رسانه در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «استراتژی انتخاباتی مشابهِ خنده دارِ دو نامزد اصولگرا برای ریاست جمهوری 1400» نوشت:

دو کاندیدای اصولگرا با اطلاع از عدم اقبال مردم از گفتمان‌شان، اما باز تمایلی به تولید گفتمان جدید ندارند، اما برای اقبال مردم به خودشان جنگ زرگری تقابل با بزرگان جناح خود راه انداخته‌اند.

یکی‌شان از افکار عمومی می‌پرسد می دانید چرا سعید جلیلی نامزد مورد تمایل بزرگان اصولگرا نیست؟، گویی هوادار نداشتن جز آپشن‌های انتخاباتی ایشان است. ضمنا بهتر نیست این سئوالات درون جناحی در اندرون حزب و جناح و از بزرگان و همفکران خود پرسیده شود؟ و وقت و ذهن مردم را بیهوده به کار نگیریم؟

درباره نفر دوم می گویند فلانی جوان مودب، خوب و کاربلدی است اما علی رغم اصرار بزرگان خود می خواهد برای ریاست جمهوری شرکت کند، این چه جوان مودب و خوبی است که علی رغم پیشنهاد بزرگترهای عاقل و اهل فن، اصرار دارد در جناح خود چند دستگی ایجاد کند؟ و آخرش هم به‌علت عدم احراز رجل سیاسی تایید نشود؟

پیشنهادم به این دو کاندیدای بزرگوار این است یا گفتمان و بزرگان‌تان را عوض کنید یا با تیپ اصولگرایی و از طریق نفی بزرگان اصولگرایی دنبال کسب محبوبیت نباشید! باید تلاش بیشتری کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا