خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حجتیه، اصلاح طلبان و فیسبوک، شبکه 3 و …

به گزارش انصاف نیوز، در ستون شنیده های روزنامه ی آرمان آمده است:

تشدید فعالیت انجمن حجتیه در چند شهر
شنیده شد که انجمن حجتیه برای بازگشت به فعالیت‌های خود برنامه‌هایی را آغاز کرده است. علاوه بر تلاش برای جذب افراد در چند استان، این انجمن افرادی را برای تدریس فن خطابه آماده ساخته تا نیروهای مورد نیاز را آموزش دهند. این آموزش‌ها در چند شهر آغاز شده است. جمهوری اسلامی نوشت؛ انجمن حجتیه، تشکیلاتی است که تحت پوشش ترویج مهدویت، به دنبال اهداف دیگری بود و در دوران رژیم شاهنشاهی با آزادی عمل فعالیت می‌کرد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های آن متوقف شد.
 
جبهه تدبیر و امید در آذربایجان
شنیده شد که اقدامات اولیه تشکیل جبهه تدبیر وامید در استان آذربایجان شرقی درحال انجام است. اعتدال پرس نوشت؛ این جبهه که به پیشنهاد استاندار محترم و پیگیری‌های مهندس پورحسینی برای هماهنگی نیروهای سیاسی طرفدار دولت در حال تشکیل است قرار است چارچوبی برای تعامل و هماهنگی فعالان ستادی دکتر روحانی در استان و نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب فراهم آورد. بنا بر گفته این منابع به‌زودی ساختمانی در خیابان ملل متحد تبریز به‌عنوان دفتر جبهه، افتتاح خواهد شد.
 
ادعای یک صراف درباره چک پرسپولیسی‌ها به میلان
شنیده شد که مالک سرشناس یک صرافی در تهران مدعی است پرسپولیسی‌ها با سرمایه زندگی فرزند او با مالدینی در تهران پز دادند و عکس یادگاری گرفتند. خبرآنلاین نوشت؛ یک ماه پس از بازی پرسپولیس و پیشکسوتان میلان همچنان این بازی حاشیه‌هایی دارد. این‌بار ابراهیم درویشی، معاون سابق بانک مرکزی شاکی باشگاه پرسپولیس است. او می‌گوید سعید شیرینی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به بهانه آبروی ملی، از پسر او بیش از 115 میلیون تومان دلار و یورو خریده تا خرج میلانی‌ها شود اما حالا که آنها رفتند خبری از بازگشت این پول‌ها نیست.او درحالی از پرسپولیسی‌ها و چک‌های برگشتی شان که با امضای سعید شیرینی صادر شده بودند گلایه دارد که واکنش سرپرست پرسپولیس دراین‌باره جالب است. او دراین‌باره می‌گوید:«چک؟ دلار؟ برای بازیکنان میلان؟ من اصلا در جریان نیستم. من چک کشیدم؟ نه بابا اصلا…»
 
اصلاح‌طلبان می‌خواهند رتبه فیس‌بوک بالا برود
شنیده شد که معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به سالروز 9 دی گفت: ما از ناحیه رسانه آسیب دیدیم. امروز مشکل ما فیس‌بوک شده است. اصلاح‌طلبان گمان می‌کنند در فضای مجازی ضعیف و در فضای مکتوب قوی هستند و دغدغه‌شان این است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک را رفع فیلتر کنند. مهر نوشت؛ حمیدرضا مقدم‌فر با بیان اینکه تلاش اصلاح‌طلبان برای رفع فیلتر فیس‌بوک بالابردن رتبه آن در ایران است، افزود: آنها توکلشان به برنامه‌های آمریکایی است تا بتوانند به اهداف خود برسند. اکنون جنگ ما در رسانه‌ها و فضای مجازی است،‌ هالیوود با ما می‌جنگد، با ساختن انیمیشن‌ها با فکر بچه‌های ما بازی می‌کنند.
 
عذرخواهی شورجه از بنی‌اعتماد
شنیده شد که جمال شورجه، کارگردان سینما ضمن عذرخواهی از رخشان بنی‌اعتماد درباره فیلم قصه‌ها گفت: اطلاعات نادرستی درمورد این فیلم مبنی بر نداشتن پروانه ساخت به من داده بودند. ایلنا نوشت؛ شورجه اظهار کرد: از طریق دوستان و همکارانم در سازمان سینمایی مطلع شدم که فیلم قصه‌ها دارای مجوز ساخت به شکل اثر ویدئویی بوده و از طریق این خبرگزاری به خاطر صحبت‌ها و اعتراضم در بیان آنکه این اثر سینمایی بدون مجوز ساخته و به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر راه یافته بود از کارگردان آن خانم بنی‌اعتماد عذرخواهی می‌کنم.
 
هدیه روحانی به درمانگاه ارامنه
شنیده شد که دستیار ویژه رئیس‌جمهوری از اختصاص هدیه یک میلیارد تومانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به درمانگاه آوبیسیان (ارامنه) تهران خبر داد. ایرنا نوشت؛ حسین فریدون دیروز در بازدید از این درمانگاه که به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، گفت: واژه اقلیت را نمی‌پسندم و بهتر است بگوییم ایرانی غیرمسلمان و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم. وی افزود: زندگی مسلمانان و غیرمسلمانان در ایران و در کنار یکدیگر، بهترین الگو برای این منطقه پراز آشوب است.
 
شبکه سه برای خاص‌ها!
شنیده شد که معاون سیما در حکم انتصاب اعضای شورای راهبردی شبکه سه سیما تبیین دستاوردهای نظام و چشم انداز آینده کشور با تاکید بر نقش‌آفرینی جوانان در پرتو گفتمان امید و آگاهی را از اولویت‌های این شورا دانست. به گزارش روابط عمومی سیما، علی دارابی طی حکمی سیدمحمد‌هادی ایازی، حمیدرضا مقدم‌فر، محمدجعفر صافی، عبدالکریم خیامی، محمد امین توکلی‌زاده، سعید منتظرالمهدی، سیدمصطفی میرلوحی و مهرداد بذرپاش و زهره الهیان را با هدف تقویت جنبه‌های محتوایی و هنری به‌عنوان اعضای شورای راهبردی سیما معرفی کرد. صدا و سیما در چند روز گذشته شورای راهبردی شبکه‌های مختلف را تعیین کرده است.
 

محدودیت آذربایجان درعبور اتباع ایرانی
شنیده شد که ماموران مرزبانی جمهوری آذربایجان در یک اقدام غیرمنتظره از عبور اتباع ایرانی از مرز این کشور به گرجستان جلوگیری کردند. کنسول سفارت ایران در جمهوری آذربایجان با تائید بروز این مشکل برای اتباع ایرانی در مرز گرجستان به هموطنان ایرانی که قصد عزیمت به گرجستان را دارند توصیه کرد تا اطلاع ثانوی در صورت نداشتن ویزای گرجستان، مسیری غیر از جمهوری آذربایجان را برای این منظور انتخاب کنند. منابع آگاه با اشاره به برخی نقل قول‌ها احتمال می‌دهند، اقدام ماموران جمهوری آذربایجان در ممانعت از عبور اتباع ایرانی به گرجستان از مرز این کشور به درخواست دولت گرجستان صورت گرفته باشد. چند نفر از اتباع ایرانی که روز گذشته قصد داشتند از طریق مرز جمهوری آذربایجان به کشور گرجستان سفر کنند به دلیل نداشتن ویزای گرجستان با ممانعت ماموران آذری برای عبور از مرز مواجه شدند. معمولا ویزای گرجستان در مبادی ورودی به این کشور از جمله مرز آذربایجان برای ایرانیان صادر می‌شد.
 

لغو سخنرانی جلیلی در بجنورد
شنیده شد که دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مسئولان دانشگاه‌ آزاد بجنورد به‌دلیل اینکه می‌دانستند جلیلی در سخنرانی خود درمورد جریان فتنه و فتنه‌گران افشاگری می‌کند، سخنرانی وی را لغو کردند. سعید اصغریان افزود: پیروی لغو سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه آزاد بجنورد و اطلاعیه این دانشگاه در لغو این سخنرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد مطالعه آزاد دانشجویان جهت امتحانات پایان ترم را بهانه‌ای برای لغو سخنرانی سعید جلیلی کرده که این اطلاعیه تنها بهانه‌ای بیش نیست. اصغریان تصریح کرد: کسانی که در مقابل سخنرانی کسی که عضو مجمع تشخیص مصلحت است، مقاومت می‌کند، حتما از موضوعی هراس دارد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا