خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دفتر رئیس‌جمهور به توهین به روحانی در تلویزیون

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی در واکنش به توهین به رئیس‌جمهور در یک برنامه‌ی تلویزیونی [لینک] در توییتی نوشت: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم.

به گزارش ایرنا، در پی اهانت به رییس جمهور در برنامه شبکه چهار سیما علیرضا معزی با واکنش در توییتر خود نوشت: آنچه در برنامه‌ای که از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی بدنبال ندارد؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

در ادامه این توییت آمده است: آنتن  صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ی ملی است.

معزی در این توییت آورده است: تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته. نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ی ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح  پیگیری نماید.

توهین بی‌سابقه به روحانی در تلویزیون: «شاید پای منقل باشد»!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی درادیاری اخلاق به نازل ترین جایگاه خودبرسداین عنصر که سهل است بسیاری چون او چنین هرزه گویی میکنند…شعری بود قبلا…روزمحشراست یا رسول ا……….

  2. خوبست کسانیکه امروز از لحن منقلی آقای جهان بزرگی انتقادمیکنند،تاریخ را ورق بزنند و جمله ی زشت منقل رااز زبان شیخ حسن درخصوص پاره کردن ننگ نامه ی خرجام بشنوند.اگر عبارت منقل زشت است که هست،چرا آنروزگار نچندان دور اعتراضی نکردند.و به شیخ قبله ی عالم متذکر نشدند؟حالاهم لطفا خفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا